Team8 הישראלית סיימה סבב גיוס בסך 18 מיליון דולר

החברה, שהוקמה על ידי יוצאי 8200, מייעדת את הסכום להקמת חברות סייבר ● בין המשקיעות נמצאות ענקיות התקשורת אלקטל-לוסנט וסיסקו

צוות Team8. מימין: רוני זהבי, ישראל גרימברג, נדב צפריר ולירן גרינברג. צילום: חנן גרינבלט

Team8 הישראלית סיימה סבב גיוס ראשוני בסך של 18 מיליון דולר, שנועדו להקמת חברות סייבר. הסכום גויס מענקיות התקשורת אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent) וסיסקו (Cisco), וכן מהקרנות האמריקניות מרקר, בסמר ו-Innovation Endeavors.

אריק שמידט, מייסד Innovation Endeavors ויו"ר גוגל (Google), אמר כי "איומי הסייבר הופכים יותר ממוקדים, תכופים והרסניים. Team8 נמצאת בחוד החנית של חדשנות פורצת דרך בתחום ההגנה בסייבר. החברה, על יכולתה לפתח פתרונות מתקדמים ויצירתיים לסביבה דינמית ומשתנה במהירות, היא דוגמה מצוינת לכך שבישראל נמצאים מטובי המומחים בעולם להתמודדות עם אתגרים אלה".

מקימי Team8 הם נדב צפריר וישראל גרימברג, בעלי ניסיון מוכח של למעלה מ-20 שנים בתחום הסייבר, לצד לירן גרינברג, יזם וטכנולוג, ששימש בעבר כמנהל מוצר בחברות Conduit ו-eToro. השלושה הם יוצאי יחידה 8200 של צה"ל. החזון של החברה הוא לפתח טכנולוגיות פורצות דרך ולהקים חברות מובילות בתחום הסייבר, שיקדמו עולם סייבר בטוח יותר לטובת המשך שגשוג כלכלות העולם.

צפריר אמר כי "הלוחמה בסייבר מצריכה יותר מפתרון אחד ועל מנת לתת מענה צריך עבודה רחבה. הקמנו צוות מחקר שיבין מה אנחנו צריכים לעשות ומכאן אנחנו מתקדמים לאיתור רעיונות ויזמים שיוכלו לבצע".

"המטרה שלנו היא להקים בשנים הקרובות 4-6 חברות ולתת להן מימון רחב ודחיפה, על מנת שהן יוכלו להביא את הפתרון והפוטנציאל שלהן למימוש מהיר", ציין.

Team8 קוראת ליזמים ומנהיגים מנוסים, המאמינים בעבודה משותפת ושואפים להקים סטארט-אפ בתחום הסייבר, להצטרף אליה. מעבר להשקעת ההון ולרשת הקשרים הענפה, Team8 תעמיד לרשותם את משאבי המחקר, הפיתוח, השיווק, המכירות והפיתוח העסקי. העבודה מבוצעת במודל EIR (ר"ת Entrepreneur in Residence). כמו כן, Team8 משקיעה מיליוני דולרים בכל חברה, ללא הצורך לגייס הון ממשקיעים נוספים.

מתרשם מהחדשנות הישראלית. אריק שמידט, מייסד Innovation Endeavors ויו"ר גוגל

מתרשם מהחדשנות הישראלית. אריק שמידט, מייסד Innovation Endeavors ויו"ר גוגל

מוביל קבוצת המחקר של Team8 הוא אסף מסחרי, חוקר סייבר מזה 15 שנים. כיועץ מיוחד לפלטפורמה משמש רוני זהבי, שהוביל את חטיבת ה-Security באקאמי, לאחר שזו רכשה את הסטארט-אפ קוטדנו אותו זהבי הקים והוביל כמנכ"ל.

החברה הראשונה של Team8 הוקמה יחד עם עופר ישראלי, לשעבר מוביל פיתוח בצ'ק פוינט (Check Point), ומציעה פתרון טכנולוגי ייחודי בתחום. היא מגייסת בימים אלה חוקרים, מפתחי תוכנה, וכן אנשי מוצר ושיווק מובילים.

"בשנים האחרונות בחנתי וחיפשתי מודלים חדשים לייזום והקמת חברות סטארט-אפ, במטרה למנף את הידע האדיר וההון האנושי הקיים בישראל", ציין יובל שחר, שותף בקרנות מרקר ו-Innovation Endeavors. לדבריו, "Team8 מגשימה חזון זה ואין תחום נכון יותר לעשות זאת כמו הסייבר בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים