ריבלין התוודה: "אני נשיא לא טכנולוגי"

בסיור במשרדי גוגל לרגל יום האינטרנט הבטוח ציין ראובן ריבלין כי הוא "נשיא אנלוגי בעולם דיגיטלי" ויצא נגד שפת הטוקבקים "הבריונית, האלימה, הגסה והדוחה"

נשיא המדינה, ראובן ריבלין. צילום: איציק הררי, ויקיפדיה

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ביקר במשרדי גוגל (Google) בתל אביב לרגל יום האינטרנט הבטוח, שחל היום (ג'), והתוודה שהוא "נשיא לא טכנולוגי".

ריבלין אמר כי "אני מבקש להתוודות בפניכם בלחש שאני נשיא לא טכנולוגי, אלא נשיא אנלוגי בעולם דיגיטלי. אני מעדיף לכתוב, בעיקר בעט, ואם אני צריך מידע – אני לא רץ מיד לרב גוגל".

במהלך הסיור נפגש ריבלין עם כ-150 בני נוער שנוטלים חלק בפרויקט "שומר מסך" של גוגל ורשת אורט ישראל, שמבקש לקדם אינטרנט בטוח. התלמידים הגיעו מבית שאן, דליית אל כרמל וטבריה, והציגו בפני הנשיא שלושה פרויקטים שעשו בתחום. בסך הכול משתתפים ב-"שומר מסך" כ-800 בני נוער מ-30 בתי ספר של אורט.

אחת התלמידות שהציגו בפני הנשיא סיפרה את הסיפור האישי שלה: לפני כמה שנים פתח מישהו אחר חשבון על שמה בפייסבוק (Facebook) והחל לשוחח עם אחרים. לדבריה, המקרה גרם לה להשתתף בפרויקט.

כמו שעשה לפני כמה חודשים בכנסת, ריבלין דיבר במהלך המפגש על הטוקבקים המתלהמים באתרי אינטרנט ואמר כי "מעולם לא נתקלתי בשפה בריונית, אלימה, גסה ודוחה כמו בטוקבקים ברשת". הוא ציין כי שפה זו מזהמת "לא רק את הרשת, אלא את השיח הציבורי כולו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים