בנק לאומי משיק "פייסבוק בנקאי" בסלולר

החידוש העיקרי הוא פיד ויזואלי, המאפשר ללקוח לקבל סטטוס של כל המוצרים הפיננסיים המקושרים אליו בצורה מרוכזת ● הפרויקט נעשה בשיתוף Aman UI&Design

היוש יתרה. צילום מסך מאפליקציית בנק לאומי

לא חייבים להגיע לסניף הבנק: בנק לאומי מתחדש באפליקציה לניהול החשבון, המאפשרת ללקוח לקבל תמונת מצב מהירה וברורה של מצב העו"ש, להעביר בקלות כסף לאנשי הקשר בטלפון ולחשבונות בנק, ולבצע פעולות בנקאיות נוספות.

תכנון ועיצוב חוויית המשתמש של האפליקציה נעשו בשיתוף צוות הפיתוח וחוויית המשתמש של בנק לאומי עם צוות Aman UI&Design. הצוותים השקיעו מאמצים רבים ביצירת רמת שימושיות גבוהה מבלי לוותר על חוויות משתמש חדשנית.

כחלק מהתכונות החדשות שמציעה האפליקציה אפשר למנות דף בית חדש המעוצב כפיד ויזואלי, המאפשר ללקוח לקבל סטטוס של כל המוצרים הפיננסיים המקושרים אליו בצורה מרוכזת, שממנו ניתן גם "לצלול" לעולמות תוכן בנקאיים שונים ולבצע פעולות רבות. תכונה נוספת היא טיימליין, המציג את התנועות האחרונות בחשבון הלקוח ומאפשר לסרוק בקלות ולהתעדכן בחשבון העובר ושב ולקבל מידע מקיף על תנועותיו המגוונות.

יעל זילברמן, ראש ענף יישומי אינטרנט וסלולר בבנק לאומי, אמרה כי "אנחנו מאמינים כי האפליקצייה הסלולרית החדשה תהווה קפיצה משמעותית קדימה בתפיסת הדיגיטל שאנו מציעים ללקוחותינו, תוך חוויית שימוש נוחה, חדשנית ומרשימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים