הכינו את הבהונות: טוויטר תציע לחצן לקנייה ישירה

אחרי שהמשתמש ילחץ על הלחצן Buy, יוצגו לו פרטי המוצר והוא יתבקש להזין כתובת למשלוח ופרטים של כרטיס אשראי ● צעד קטן לציפור, צעד גדול לכיס

תקלות, תקלות ותקלות. איור: BigStock

בהמשך לשמועות שנפוצו בשבועות האחרונים, אישרה טוויטר (Twitter) אתמול, יום ב', באופן רשמי, כי היא בוחנת מנגנון שיאפשר לצרכנים לרכוש מוצרים ישירות מתוך הודעות טוויטר. בשלב ראשון יוצג לאחוז קטן מבין המשתמשים בארה"ב לחצן "קנייה" בהודעות שהם יקבלו, על פי ההודעה שפורסמה בבלוג של טוויטר.

"זהו צעד ראשון לשילוב תפקודים שיהפכו את הקנייה ממכשירים ניידים לחוויה קלה, נוחה ומהנה יותר" צוין בהודעה שפורסמה בבלוג. השירות יוצע באפליקציות טוויטר למכשירי iOS ו-Android ובהמשך יורחב גם למשתמשים נוספים.

את השירות תציע טוויטר בשיתוף עם אתרים לסחר אלקטרוני ובהם, בשלב ראשון, Fancy, Gumroad ו-Musictoday, ועם שירות התשלומים Stripe. בטוויטר מבטיחים להוסיף עוד שותפים בחודשים הקרובים. השותפים יציעו מגוון רחב של מוצרים ושירותים, ובכלל זה מוצרים פיזיים, מוצרים דיגיטליים וכרטיסים למופעים.

לאחר שהמשתמש ילחץ על הלחצן Buy, יוצגו לו פרטי המוצר והוא יתבקש להזין כתובת למשלוח ופרטים של כרטיס אשראי. בתום התהליך יועברו פרטי הקונה לספק של המוצר. בטוויטר מתחייבים שכל המידע מוצפן ושמפעילי החנות לא יקבלו את הפרטים של כרטיס האשראי ללא אישור מצד המשתמש. לאחר הקנייה הראשונה הפרטים יישמרו בטוויטר לצורך קניות עתידיות, אך המשתמש יוכל לבקש שהם יוסרו מהחשבון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים