הממשלה אישרה הטבות מס לחברות שיעברו לקריית הסייבר הלאומית בבאר שבע

החברות יקבלו את ההטבות על כל עובד שיעסיקו ● לדברי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, "אנחנו מצויים כעת באוטוסטראדה של תחרות על לב השוק ועלינו לתת לישראל יתרון יחסי נוסף"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו. צילום: אור יעקב

הממשלה החליטה אתמול (א') לאשר את היוזמה למתן הטבות לחברות סייבר שיעברו לפארק הסייבר הלאומי בבאר שבע. בממשלה סבורים כי ההחלטה תעודד חברות סייבר ישראליות ורב לאומיות לעבור לשם. המהלך בוצע בהובלת מטה הסייבר הלאומי, בראשותו של ד"ר אביתר מתניה.

הכוונה היא כי מספר המועסקים בפארק בתחומי הסייבר יגיע בתוך עשור לכ-3,000 (כמחצית מכלל המועסקים בישראל בתחום כיום). הממשלה תיתן לחברות הטבות מס על כל עובד שיעסיקו, במטרה להפחית את עלויות ההעסקה.

בהודעת הממשלה נכתב כי הפארק יהווה "מרכז שישלב עוצמה כלכלית וביטחונית בזכות אקו-סיסטם מיוחד של תעשייה, אקדמיה וצבא, ובכך יספק לישראל יתרון יחסי בתחום הסייבר".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי "ישנה חשיבות רבה לחיזוק קריית הסייבר בבאר שבע, שמאגדת בתוכה יכולות שנועדו לשמר ולחזק את יכולות הסייבר של ישראל ביחס לעולם, ובכך מהווה מוקד חדשנות ייחודי בעולם. אנחנו מצויים כעת באוטוסטראדה של תחרות על לב השוק ועלינו לתת לישראל יתרון יחסי נוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים