הממשלה תקצה 60 מיליון שקלים לשכר לעובדים שיועסקו בחברות סייבר בבאר שבע

מדובר בהקצאה ראשונה של הממשלה לפארק ההיי-טק החדש בבירת הנגב, במטרה למשוך אליו חברות רב לאומיות ● שר הכלכלה, נפתלי בנט, סייר בשטח בו ייבנה הפארק ואמר: "אני לא מאמין גדול בהתערבויות ממשלתיות אך כאן יש בכך חשיבות כדי ליצור את האקו-סיסטם הנדרש למשיכת חברות רב לאומיות"

שר הכלכלה, נפתלי בנט

הממשלה תקצה סכום של 60 מיליון שקלים שיינתן למימון שכר של עובדים בחברות סייבר שיתמקמו בפארק ההיי-טק בבאר שבע – כך אמר עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה. לדבריו, מדובר ב-"הקצאה הראשונה של מסלול הסיוע" והיא תפורסם בימים הקרובים.

ההקצאה נועדה "על מנת למשוך יותר חברות מהתחום לישראל. אנחנו פועלים מול מטה הסייבר ומשרד ראש הממשלה על מנת לזרז תהליכים ונפעל לקדם את הנושא ולהסיר חסמים", אמר לנג.

שר הכלכלה, נפתלי בנט, סייר אתמול (ג') בפארק ההיי-טק בבאר שבע, שהולך ומוקם בימים אלה. בפארק אמורות להשתקע חברות שונות, בהן תאגידים כמו EMC, סיסקו (Cisco), דויטשה טלקום (Deutsche Telekom) ו-HP. בנוסף, סייר בנט בחממות הטכנולוגיות בפארק.

לדברי שר הכלכלה, "״הפארק הזה, והנגב בכלל, הם בין ההזדמנויות הגדולות במזרח התיכון כיום. אני לא מאמין גדול בהתערבויות ממשלתיות, אך בהקשר הזה, יש חשיבות גדולה להתערבות כזו על מנת ליצור את האקו-סיסטם הנדרש למשיכת חברות רב לאומיות שתגענה הנה. הנחיתי את הגורמים המקצועיים לקדם את נושא פארק המדע וההיי-טק בבאר שבע ולהסיר חסמים בדרך להצלחתו. נבחן את הכלים ונרתום את כל הגורמים במשרדי הכלכלה והאוצר על מנת לקדם את המיזם הזה״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים