גיל מנדלזיס, מנכ"ל טרייאנה: נגייס עוד 20 מפתחים למרכז בתל אביב

"אנשי פיתוח טובים הם עדיין מאוד נדירים בשוק", אומר לאנשים ומחשבים מייסד החברה שנמכרה לתאגיד ICAP ב-2007 ● לדבריו, "אנחנו מחפשים את כל מקצועות התוכנה - החל בראשי צוותים ועד מפתחים" ● מעריך: במידה ויוחלט על בניית מרכז פיתוח חדש של ICAP בישראל, הוא עשוי להוסיף כ-200 משרות פיתוח להיי-טק הישראלי

18/08/2009 13:53

"מרכז הפיתוח של ICAP בתל אביב אמור לגייס עוד עשרים אנשי תוכנה עד חודש אפריל 2010, ולעלות מ-20 מפתחים – ל-40", אומר לאנשים ומחשבים גיל מנדלזיס, המייסד והמנכ"ל של חברת ההיי-טק הישראלית טרייאנה (Traiana), שנרכשה על ידי תאגיד ICAP בסוף 2007. "גם עבור מרכז הפיתוח של טרייאנה במגדלי עזריאלי, שכבר מונה בערך 100 עובדים, אנחנו מחפשים אנשי תוכנה נוספים".

"אנשי פיתוח טובים הם עדיין מאוד נדירים בשוק", הוא אומר, "והם תמיד מועסקים בחברות אחרות. אנחנו מחפשים את כל מקצועות התוכנה – החל בראשי צוותים ועד מפתחים, גם בג'אווה וגם ב-++C. אני לא יכול להגיד שהיום יותר קל לגייס אנשים טובים. זה בוודאי לא פחות קשה מאשר היה לפני שנתיים".

יחד עם מארק יאלופ, ה-COO של תאגיד ICAP, שהתארח לפני כשבוע במרכז הפיתוח של טרייאנה בישראל, ערך מנדלזיס ביקור עבודה אצל שר התעשייה המסחר והתעסוקה, בנימין (פואד) בן אליעזר, בלשכתו בירושלים. "חלק ממטרת הביקור של ה-COO של ICAP בישראל, היתה להגדיל את עבודת הפיתוח שנעשית כאן ולבדוק את האפשרות של הקמת מרכז פיתוח נוסף בישראל", אומר מנדלזיס. "אני לא רוצה להכניס אף עובד של ICAP העולמית לפאניקה, אבל יש לנו 500 מקומות עבודה רלוונטיים בתחומי הפיתוח וה-QA, שמאוישים כעת בבריטניה ובניו-יורק. בערך 200 מהם יכולים לעבור באופן פוטנציאלי לישראל. כל זאת בהנחה ונקבל את העזרה מהממשלה והמדינה".

מנדלזיס מספר, כי מלבד הביקור בלשכתו של השר בן אליעזר, הוא לקח את משלחת בכירי ICAP גם אל הקמפוס של חברת נייס (Nice) ברעננה. "האנשים של ICAP ראו את הפעילות העצומה שעושות שם נייס, אמדוקס (Amdocs) וסאפ (SAP) – כולן חברות שלא עובדות דווקא מול השוק בישראל, אבל מרכזי הפיתוח שלהן נמצאים פה, ואין ספק שזה מסייע כאשר חושבים על בניית מרכז פיתוח חדש בישראל".

במסגרת הביקור, קיימו הבכירים גם פגישת עבודה עם אנשי בנק ישראל, וערכו היכרות עם קהילת הון הסיכון המקומית. בנוסף, ערכו בשבוע שעבר בכירי ICAP כמה פגישות עבודה עם חברות סטארט-אפ ישראליות המתמחות בפיתוח פתרונות עבור מוסדות פיננסים. יצוין, כי בימים אלו שוהה בישראל גם ה-CFO של תאגיד ICAP העולמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים