דיווחים: מארק אנדרסן, מייסד נטסקייפ, מממן חברת הזנק שמפתחת דפדפן אינטרנט חדשני

אנדרסן, שכיום פועל בענף הון הסיכון, מממן חברת סטארט-אפ מסתורית של שניים מעמיתיו הקרובים - כך על פי ידיעה שהופיעה בניו יורק טיימס ● בעבר אמר אנדרסן, כי רשת האינטרנט הפכה למארג סבוך של אתרים, ושכיום נחוץ דפדפן מסוג חדש, שיספק בצורה יעילה שירותים למשתמשי קצה

מארק אנדרסן, מי שפיתח את דפדפן נטסקייפ (Netscape) שדרכו התוודעו מיליוני גולשים לראשונה לרשת האינטרנט, בשנות התשעים, מממן כיום, על פי ידיעה שהופיעה ביום ה' בניו יורק טיימס (New York Times), חברת סטארט-אפ שמעריכים כי פיתחה דפדפן אינטרנט חדשני.

חברת נטסקייפ הפסידה למיקרוסופט (Microsoft) בקרב על שוק הדפדפנים ושרתי האינטרנט. כעת מממן מארק אנדרסן, מייסד נטסקייפ שכיום פועל בענף הון הסיכון, את חברת הסטארט-אפ RockMelt, שהקימו שניים מעמיתיו הקרובים – על פי הניו יורק טיימס שמצטט מקורות שבקיאים בהשקעות של אנדרסן.

על הטכנולוגיה שפיתחה חברת RockMelt לא ידוע כמעט דבר. באתר האינטרנט של החברה מוזמנים הגולשים להשאיר כתובת דואר אלקטרוני כדי לקבל עדכונים בעתיד. בריאיון שהעניק בקיץ האחרון לניו יורק טיימס אמר אנדרסן שרשת האינטרנט הפכה למארג סבוך של אתרי אינטרנט ושכיום נחוץ דפדפן מסוג חדש, שיספק בצורה יעילה שירותים למשתמשי קצה. "אם מפתחים דפדפן חדש מהיסוד, אפשר לעשות דברים רבים בצורה שונה" על פי אנדרסן.

את RockMelt הקימו אריק וישריה וטים האוס שמילאו בעבר תפקידים בכירים ב-Opsware, שעל מקימיה נמנה אנדרסן ואשר נמכרה בהמשך ל-HP. האוס עבד גם בנטסקייפ, ביחד עם אנדרסן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים