חגיגת מונדיאל: טוויטר מתרגמת באמצעות Bing גם ביישומי iOS

הציפור הכחולה תתרגם מעתה גם עבור משתמשי חברת אפל וזאת ביישום מיוחד שהושק לכבוד חגיגות המונדיאל. מדובר בשיתוף פעולה משמעותי בין מייקרוסופט וטוויטר שאולי מנבא על חיבור שימשיך גם מעבר לדקה ה-90

לרגל משחקי המונדיאל הרחיבה טוויטר (Twitter) את השימוש בשירותי התרגום של בינג (Bing) מבית מיקרוסופט (Microsoft) וכעת הם יוצעו גם ביישומים למכשירי iPhone ומחשבי iPad של אפל (Apple). הגרסה המתורגמת של הודעות טוויטר מופיעה ביישומים אלה מתחת לגרסה המקורית שלהן.

ביישום ל-Android שהושק בחודש שעבר הופיע התרגום בנפרד, ולא בציר הזמן עצמו, אך ביישום iOS שהושק כעת מאפשרת החברה להציג את התרגום מתחת להודעה המקורית גם בציר הזמן עצמו – מה שיאפשר חשיפה רבה יותר להודעות המתורגמות, ואולי גם יגביר את השימוש בשירות התרגום.

למחפשי אפשרות התרגום באפליקציה עצמה ניתן הסביר כי היא מוצגת כסמל קטן של גלובוס אפור ברגע שמעבירים את סמן העכבר מעל להודעה. בעקבות לחיצה על האפשרות View Translation נוסף התרגום ולצידו הכיתוב "תורגם מיפאנית על ידי Bing", למשל.

במיקרוסופט מייחסים חשיבות רבה לשיתוף הפעולה עם טוויטר, נוכח השאיפה העזה של ענקית התוכנה להרחיב את פעילותה באינטרנט. בציוץ  שפרסם מנכ"ל מיקרוסופט, סטיה נדלה, בשירות טוויטר הוא כתב " Futbol, football, fuβball, Soccer: @Bing on @Twitter can help translate the beautiful game, " .בתרגום חופשי: שירות התרגום של Bing בטוויטר יכול לסייע לכם לתרגם הודעות על המשחק המרהיב, בין אם אתם קוראים לו Futbol ובין אם אתם קוראים לו football, fuβball או Soccer.

בטוויטר סירבו להגיב לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים