בעקבות פנייה אישית של בכיר באפל: בוטלה הקריאה לחרם על App Store

לאחר שמפתחים קראו להחרים את אפל עקב "מדיניות אישור היישומים השרירותית והמפלה שלה", פנה בכיר בחברה למפתח שקרא לחרם, ואמר לו שאפל תבחן את טענותיו ● המפתח קורא להפסיק את החרם, "כי נראה שבשלב זה הוא לא יועיל ורק ייצור קשיים"

החרם שהטילו מפתחים על App Store – החנות המקוונת של אפל (Apple) – בוטל, לאחר שפיליפ שילר, סגן נשיא עולמי לשיווק בחברה, פנה לסטיבן פרנק, מפתח היישומים שהחל את החרם. פרנק קרא להחרים את אפל בטענה שתהליך אישור היישומים בחנות שרירותי ומפלה.

לדברי פרנק, שילר שלח לו דואר אלקטרוני ובו כתב, כי "דבריך נפלו על אוזניים קשובות". "נראה שבשלב זה חרם לא יועיל ורק ייצור קשיים", הוסיף פרנק. "כפי שניסיתי להסביר לשילר, אני לא טורח להביע מחאה ביחס לדברים שאני שונא, אלא ביחס לדברים שאני אוהב".

בדרך כלל, אפל אינה נוהגת להסביר מדוע נפסלים יישומים, ומסתפקת באמירה כללית על הפרה של הסכם הפיתוח או חפיפה ליישומים שכבר מוצעים במכשירי iPhone. על פי אפל, בתהליך המיון מוכנסים כל העת שינויים מתוף שאיפה להציע למפתחים את הפלטפורמה האטרקטיבית ביותר.

יצוין, כי חברות מתחרות מנסות להיבנות על המחאה נגד חנות היישומים של אפל. כך, למשל, גוגל (Google) מתגאה, כי המדיניות של Android Market – החנות שלה – פחות מחמירה מזו של App Store.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים