תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » היי-טק עולמי » ג'וניפר: שוק הביניים של מכשירי הסלולר הולך ומתכווץ

ג'וניפר: שוק הביניים של מכשירי הסלולר הולך ומתכווץ

ממחקר שערכה החברה עולה, כי בעוד שהמכשירים הפופולריים בשווקים מתפתחים הם בעלות נמוכה, ונמצאים בשלבי החדירה שלהם, בשווקים המפותחים מעדיפים הצרכנים מכשירים חכמים הרבה יותר ● עוד עולה מהמחקר, כי עד 2014 יהוו מכשירי חדירה פשוטים וטלפונים חכמים כמעט 79% ממכשירי הסלולר בעולם עד 2014, ויסתכמו בכמיליארד מכשירים

מאת 12 באוגוסט 2009, 13:05 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

מחקר חדש שערכה ג'וניפר (Juniper) מצביע על קיטוב הולך ומעמיק בשוק הטלפונים הניידים. המכשירים הפופולריים באזורים המתפתחים בעולם הם זולים ונמצאים בתהליך החדירה שלהם, בעוד שבאזורים המפותחים מעדיפים הלקוחות מכשירים חכמים הרבה יותר. השוק של כל המכשירים שבאמצע הולך ומתכווץ. עוד עולה מהמחקר, כי עד 2014 יהוו מכשירי חדירה פשוטים וטלפונים חכמים כמעט 79% ממכשירי הסלולר בעולם עד 2014, ויסתכמו בכמיליארד מכשירים.

לדברי ג'וניפר, מתכוננות מפעילות וספקיות הסלולר ל-"מבול" של משתמשים חדשים, משכבות סוציו-אקונומיות בעלות הכנסה נמוכה שחיים במדינות בעלות שווקים מתפתחים, כמו גם לביקוש רב יותר למכשירים חכמים מצד משתמשים אמידים שנמצאים בשווקים מפותחים. לפי החברה, יצרניות כמו נוקיה (Nokia), אפל (Apple) ו-RIM עשויות להרוויח מהמגמות האלה, בעוד שלשחקניות הפועלות בשוק מכשירי הביניים, כמו סוני-אריקסון (Sony-Ericsson) ומוטורולה (Motorola), כדאי לשקול מחדש את אסטרטגיות הפעולה שלהן.

אנדרו קיטסון, מחבר המחקר על מכשירי החדירה הזולים, אמר, כי "סך המשלוחים של מכשירים אלה יגיע ב-2014 ל-700 מיליון – עליה של 31% ממספרם ב-2008. זאת, אף על פי שהוא יחווה ירידה משיא של 716 מיליון מכשירים ב-2012, לאחר שמשתמשים בשווקים המתפתחים יתחילו לשדרג את המכשירים לטלפונים יקרים יותר".

"במקביל", הוסיף, "סך המשלוחים של טלפונים חכמים יגיע עד 2014 לכמעט 360 מיליון יחידות, ולכן אנו צופים שנפח המכירות של מכשירי הביניים יפחת במהלך התקופה הזו ביותר מ-41%".

מממצאים נוספים שנתגלו במחקר עולה, כי נפח המכירות הגדול ביותר של מכשירי חדירה נרשם בהודו. זה הגיע ב-2008 23%. גרמו לכך מאמציהן של מפעילות להגיע למשתמשים בעלי הכנסה נמוכה. ג'וניפר חוזה שהמכירות בהודו של מכשירי חדירה יהוו ב-2014 כ-22% מסך המכירות של מכשירים זולים.

עוד צופה החברה, כי הזינוק של רכישת מכשירי הסלולר בשווקים מתפתחים תתרחש במקביל להשקת שירותי מידע סלולריים מקומיים בעלויות נמוכות. אחד מהם עשוי להיות שירות Life Tools של נוקיה.

ג'וניפר: שוק הביניים של מכשירי הסלולר הולך ומתכווץ Reviewed by on . מחקר חדש שערכה ג'וניפר (Juniper) מצביע על קיטוב הולך ומעמיק בשוק הטלפונים הניידים. המכשירים הפופולריים באזורים המתפתחים בעולם הם זולים ונמצאים בתהליך החדירה שלה מחקר חדש שערכה ג'וניפר (Juniper) מצביע על קיטוב הולך ומעמיק בשוק הטלפונים הניידים. המכשירים הפופולריים באזורים המתפתחים בעולם הם זולים ונמצאים בתהליך החדירה שלה Rating:

הגיבו