אורקנוס יישמה מערכת QPack לניהול תהליכי פיתוח עבור טלמאפ; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת של אורקנוס אמורה לאפשר לכלל הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח לעקוב אחר התקדמות הפרויקט, לנהל דרישות, לתכנן ולבצע את מבדקי האיכות, לנהל תקלות ולקבל תמונה מלאה של עמידה ביעדים ובמשימות המוקצות לצוותים השונים ● עופר סילוני, סמנכ"ל טלמאפ: "המערכות של אורקנוס הביאו לשיפור ניכר בכל הפרמטרים הקשורים לניהול תהליכי העבודה חוצי הארגון"

אורקנוס (Orcanos) ביצעה פרויקט תשתית עבור חברת טלמאפ (Telmap), המפתחת פתרונות ניווט לוויני. הפרויקט בוצע בשתי חטיבות של טלמאפ – בחטיבת הפיתוח ובחטיבת Professional Services – ובמסגרתו הותקנו בחטיבות מערכות ה-QPack לניהול תהליכי פיתוח. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

הטמעת מערכת ה-QPack בקבוצת הפיתוח של מוצרי הליבה של טלמאפ אמורה לאפשר לצוותי הפיתוח ודרגי הניהול בחברה לעבוד על גבי פלטפורמה ארגונית אינטגרטיבית אחת, הכוללת שורה של מודולים שונים. המערכת של אורקנוס אמורה לאפשר לכלל הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח לעקוב אחר התקדמות הפרויקט, לנהל דרישות, לתכנן ולבצע את מבדקי האיכות, לנהל תקלות ולקבל תמונה מלאה של עמידה ביעדים ובמשימות המוקצות לצוותים השונים.

כאמור, אורקנוס ביצעה גם מיחשוב מלא של תהליכי ה-Professional Service עבור מיישמי המערכת בפרויקטי לקוח. הטמעת המערכת נועדה לאפשר מעקב אחר מהלך הפרויקט מול הלקוח וקביעת מדדי איכות ועמידה בלוחות הזמנים ובהתחייבויות מול הלקוח. כמו כן, המערכת אמורה לחשוף את ניהול תקלות שהתגלו בתהליך הפיתוח והאינטגרציה או תקלות שהגיעו מלקוחות – כולל תהליכי הבקרה ובניית מדדים – באמצעות מערכת BI שפותחה על גבי ה-QPack כחלק מהשקעות של אורקל (Oracle) ישראל והמדען הראשי באורקנוס במהלך 2007, במסגרת תוכנית אקסלנס בה היא שותפה.

עופר סילוני, סמנכ"ל טלמאפ, אמר, כי "יישום המערכות של אורקנוס הביא לשיפור ניכר בכל הפרמטרים הקשורים לניהול תהליכי העבודה חוצי הארגון, תוך יצירת שקיפות מלאה לכל הגורמים ויכולת לבקר תהליכים ולייעל אותם בזמן אמת. את התוצאות מהיישום המוצלח, אשר הותאם לצרכינו כחברה המפתחת פתרונות טכנולוגיים ללקוחות גלובליים, אנו מקבלים מדי יום עם יכולת לעמוד טוב יותר ביעדים שאנו מציבים לעצמנו ובכך לשפר את היתרון התחרותי שלנו בשוק".

לדברי זוהר פרץ, מנכ"ל אורקנוס, "יישום ה-QPack בחברת טלמאפ הוא דוגמא מצויינת ליתרונות שלה כמערכת המספקת מענה למכלול התהליכים הכרוכים בניהול המוצר ומאחדת את כל מימדי הפיתוח והעבודה מול הלקוח תחת מערכת אחת. מורכבות תהליכים אלה וריבוי הגורמים המעורבים כיום בתהליך מחייבים עבודה בכלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לפשט ולנהל את התהליכים בזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים