ריסקו תספק פיתרון טכנולוגי לאצטדיון הגביע העולמי בקויאבה, ברזיל

במהלך המונדיאל שיחל בחודש יוני הקרוב, ישתמשו כוחות ביטחון, ניהול ותפעול האיצטדיון במערכות השליטה והבקרה שתספק החברה הישראלית

ריסקו, העוסקת בפתרונות אבטחה משולבים, נבחרה לספק פתרונות ניהול אבטחה לאצטדיון ה-Arena Pantanal החדש בעיר קויאבה (Cuiabá) שיארח משחקים במונדיאל הקרוב שיחל בחודש יוני בברזיל.

הפתרון יכלול אמצעי אבטחה ובטחון הנשלטים כולם מחדר שליטה מרכזי, שינוהל על ידי תוכנת שליטה ובקרה שפיתחה החברה. כך למשל ניתן יהיה לשלוט דרכו במאות מצלמות אבטחה המכסות את האצטדיון וסביבתו, במערכות התאורה, בסגירת ופתיחת שערי הכניסה לאצטדיון ובמערכות הכריזה.

צוות התפעול של האצטדיון ישלוט בכל רגע נתון ב-300 אזורים שונים בתחום האצטדיון עצמו : כניסות, חדרי הלבשה, חדרי אירוח, יציעים וחניות. מעבר לפתרון שליטה ובקרה תספק החברה גם מערכות בקרת כניסה ומערכות כרטוס והרשאה שהותאמו במיוחד לצרכי האירוע.

פתרון השליטה והבקרה של ריסקו משלב את כל המערכות ותת-המערכות של אבטחה וניהול בניינים (כולל מערכות של צד שלישי), לממשק אחד מאוחד. השימוש במערכת יאפשר למספר רב של שולטים (כוחות בטחון, שיטור, כיבוי אש ותיפעול) לתת מענה בזמן אמיתי לכל אירוע שעלול לקרות באצטדיון. המערכת מתוכנתת בהתאם למדיניות האבטחה של משטרות ברזיל ומנהלת את מעגלי האבטחה הדרושים באירועים גדולים מסוג זה. יש לציין שהפתרון ישמש לאבטחת הדלתות ומחסומי כניסה מסתובבים, והחברה תספק גם מערכת ייעודית לתיקוף כרטיסי הצופים, לפי תקנות פיפ"א.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים