חשדות: אנשי Mt. Gox משכו את הכסף לכיסם

האקרים שפרצו למערכות הבורסה למסחר בביטקוין טוענים שהחברה לא פשטה את הרגל אלא שאנשיה מחזיקים במטבעות שנעלמו

האקרים שפרצו למערכות של Mt. Gox, בעבר זירת המסחר המרכזית בביטקוין, שהפסיקה את פעולתה בחודש שעבר, טוענים שהחברה לא פשטה רגל אלא ראשיה משכו את הכסף לכיסיהם.

כפי שפורסם באנשים ומחשבים, הורידה החברה את האתר ואת חשבון הטוויטר שלה מהרשת תוך שהיא גורמת להפסדים של מאות מיליוני דולרים לאלו שהשקיעו בביטקוין באמצעותה. בנוסף, דווח שהאקרים גנבו מהבורסה המסוימת הזו מטבעות ביטקוין בשווי של כ-400 מליון דולרים, כ-6% מכלל המטבעות שקיימים בעולם.

כעת, טוענת קבוצת האקרים שלמנכ"ל Mt. Gox, מארק קרפלס, יש עדיין גישה לחלק מהמטבעות שהוא דיווח על גניבתן. לפי דיווח של האתר פורבס (Forbes), הם שלפו שורה של קבצים שכוללים תיעוד למיליוני עסקאות, וכן קובץ שלפי ההאקרים מראה מאזן של יותר מ-915 אלף מטבעות ביטקוין, מה שלטענתם מראה שהחברה לא מציגה נכונה את מצבה הפיננסי.

עם זאת המסמכים הללו, לפי הערכת פורבס, יכולים דווקא לחזק את הטענות של הבורסה שהכסף הזה נגנב, ולא את הטענה שהם משכו את כספי המשקיעים לכיסם, כי היא טענה שהיא איבדה עם פשיטת הרגל 750 אלף מטבעות של משקיעים ו-100 אלף מטבעות שלה עצמה.

יש לציין שמשתמשים של המטבע עדיין לא מצאו רישומים של העברות ביטקוין בכמויות שדווחו, או אפילו קרוב לכך. זה אומר שמי ששם את ידיו על הסכום הזה, לא ממהר להשתמש בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים