קאוצ'בייס פותחת מרכז מכירות בישראל – השני מחוץ לארצות הברית

החברה, שפועלת בעולם ה-NoSQL, מסוגלת להתמודד עם כמויות גדולות של נתונים תוך הגדלת היציבות והביצועים ● בין מאות לקוחותיה נמנות AOL, סיסקו ואי-ביי, ובארץ - לייבפרסון ו-וייבר

קאוצ'בייס (Couchbase), הפועלת בעולם מסדי הנתונים הלא רלציוניים (NoSQL), מקימה מרכז מכירות בישראל. מדובר במרכז השני שקאוצ'בייס פותחת מחוץ לארצות הברית, אחרי שפתחה אחד לפני כמה חודשים בבריטניה. ההחלטה להקים את הסניף הישראלי של החברה נובעת, לדבריה, ממספר גדול של חברות ההיי-טק בישראל, ואלה מהוות לקוחות פוטנציאליים שלה.

הטכנולוגיה שפיתחה קאוצ'בייס, שנוסדה ב-2009, פועלת בתחום ה-Big Data. היא מסוגלת להתמודד עם כמויות גדולות של נתונים תוך הגדלת היציבות והביצועים. החברה מונה בעולם מאות עובדים והיקף פעילותה גדל בשנה החולפת ב-400%. בין מאות לקוחותיה נמנות AOL, סיסקו (Cisco), אי-ביי (eBay), זינגה (Zynga), וולמארט (WallMart) וחברות נוספות. בין לקוחותיה בארץ נמנות לייבפרסון (Liveperson) ו-וייבר (Viber).

ליאור תגור ינהל את הפעילות העסקית של קאוצ'בייס בישראל. החברה מכשירה בימים אלה אנשי מכירות ושיווק וכן אנשי תמיכה טכנית לשוק המקומי. במהלך השנה צפויה החברה לגייס בארץ 15-20 עובדים.

"בשוק הישראלי יש ריכוז עצום של חברות מהחזית הראשונה של הטכנולוגיה. זה מדהים, וזה הופך את ישראל לשוק מרכזי עבורנו", אמר אריק גולד, מנהל המכירות של קאוצ'בייס באסיה-פסיפיק ובישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים