תוכניות של חנויות מיקרוסופט דלפו לרשת

מיקרוסופט אישרה, כי התוכניות של חנויותיה אשר פורסמו באתר Gizmodo הן אכן מקוריות, אך מייצגות רק רעיונות ראשונים ● השנה אמורות להיפתח רק כמה חנויות ראשונות, וחנויות נוספות ייפתחו במהלך 2010 ● בוועידת השותפים העולמית שערכה מיקרוסופט החודש בניו אורלינס אישר קווין טרנר, מנהל התפעול הראשי של מיקרוסופט, שבכוונת החברה "לפתוח בסתיו הקרוב חנויות צמודות לחנויות אפל. חכו ותראו"

מיקרוסופט (Microsoft) אישרה בסוף השבוע, כי התוכניות של חנויותיה אשר פורסמו באתר Gizmodo הן אכן מקוריות, אך מייצגות רק רעיונות ראשונים. על פי החברה, לא התקבלו עדיין שום החלטות ביחס למראה הסופי של החנויות הראשונות אשר ייפתחו בסתיו הקרוב. התוכניות שדלפו כוללות קיר וידאו ענק, מחשבי משטח (Surface computer) ו-"לוח תשובות" (Answer bar).

"לצורך תדרוך של משרדי הפרסום שחררנו כמה אבות טיפוס ורעיונות ביחס לרשת החנויות שלנו", מסרה נציגת מיקרוסופט. "לא התקבלו החלטות סופיות. כפי שהודענו בעבר, אנו מתקדמים בהתאם ללוחות הזמנים ומתכוונים לפתוח את החנויות הראשונות בסתיו הקרוב".

השנה אמורות להיפתח רק כמה חנויות ראשונות, וחנויות נוספות ייפתחו במהלך שנת 2010. לפחות חלק מהחנויות של מיקרוסופט יהיו בשכנות לחנויות אפל. מיקרוסופט חשפה לראשונה את כוותה להקים רשת חנויות משלה בחודש פברואר, ואף שכרה לצורך כך את דייוויד פורטר, מנהל בכיר לשעבר ברשת וול מארט (Wal-Mart).

בוועידת השותפים העולמית שערכה מיקרוסופט החודש בניו אורלינס אישר קווין טרנר, מנהל התפעול הראשי של מיקרוסופט (שגם הוא שימש בעבר כמנהל בוול מארט) שבכוונת החברה "לפתוח בסתיו הקרוב חנויות צמודות לחנויות אפל. חכו ותראו", אמר טרנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים