Salesforce.com ו-HP הכריזו על פלטפורמה משותפת ראשונה לארגוני אנטרפרייז

הפלטפורמה החדשה, Superpod, תאפשר לארגונים לבנות ישויות וירטואליות של מערכת ה-CRM בענן של Salesforce.com, תוך שימוש בטכנולוגיית ה-Converged Infrastructure של HP לשרתים, מערכי אחסון וציוד רשת, על גבי ה-multi-tenant cloud של Salesforce.com

Salesforce.com ו-HP הכריזו בסוף השבוע על פלטפורמה משותפת ראשונה, שתהווה תשתית מבוססת ענן לארגוני אנטרפרייז. הפלטפורמה החדשה, Superpod, תאפשר לארגונים לבנות ישויות וירטואליות של מערכת ה-CRM בענן של Salesforce.com, תוך שימוש בטכנולוגיית ה-Converged Infrastructure של HP לשרתים, מערכי אחסון וציוד רשת, על גבי ה-multi-tenant cloud של Salesforce.com. ה-Superpod, מסרו החברות, ישווק במשותף על ידי השתיים לארגוני האנטרפרייז הגדולים ביותר בעולם, כאשר הלקוחה הראשונה של המוצר תהיה HP עצמה.

את ההכרזה של שיתוף הפעולה הראשון בין שתי ענקיות הטכנולוגיה ערכו מארק בניוף – מנכ"ל Salesforce.com, ומג וויטמן – מנכ"ל HP, ב-Dreamforce 2013 – כנס הענק של Salesforce.com בסן פרנסיסקו. הכנס, שעל פי החברה משך לא פחות מ-130 אלף משתתפים מ-80 מדינות, נערך במרכז הכנסים מוסקוני (Moscone) וננעל בסוף השבוע האחרון. את המשלחת הישראלית לאירוע, שכללה כ-120 נציגים, הוביל נתן גביש – סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

"מדובר בחזון חדש לחלוטין של מיחשוב ענן", אמר בניוף על הבמה באירוע. "זהו שילוב ראשון בין ענן פרטי לציבורי, המאפשר לספק ולצרוך שירותים במודל של ענן ציבורי, תוך שימוש בחומרה ייעודית. לראשונה, אנו מציעים מהירות, תוך שמירה על השליטה בתוך הארגון".

"מגמות כמו מיחשוב ענן, מובייל ו-Big Data יוצרות סוג חדש של IT ומשנות את האופן שבו לקוחות אנטרפרייז צורכים טכנולוגיה", אמרה וויטמן. "Salesforce.com ו-HP חברו יחד כדי לסייע לארגונים להתמודד עם האתגרים הייחודיים הללו. באמצעות פיתוח משותף ושימוש הדדי בטכנולוגיות של שתי החברות, יאפשר Salesforce Superpod לספק רף חדש של ביצועים, יציבות ויכולות ניהול".

מארק בניוף – מנכ"ל Salesforce.com (משמאל), ומג וויטמן – מנכ"ל HP, על הבמה ב-Dreamforce 2013

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים