סלקום "מיישרת קו": תשווק גם היא את ה-iPhone

חברת הסלולר תשיק את המכשירים בשבועות הקרובים, ככל הנראה במקביל לפרטנר ופלאפון ● סלקום שמרה על עמימות בשאלה האם תשווק את מכשירי ה-iPhone בעצמה או לא, מאחר שהיא ניהלה מגעים עם מספר יצרניות של מכשירים בעלי מסך מגע ● פלאפון ופרטנר מנסות לשכנע את לקוחות סלקום לקנות מכשירי iPhone שהן ישווקו, ומסרו, כי הן יתנו להם עדיפות, אם אותם לקוחות ירכשו כרטיסי SIM

חודש אחרי שפרטנר ופלאפון הודיעו, כי ישווקו את מכשירי ה-iPhone בישראל, עושה זאת גם סלקום: החברה תשיק את המכשיר בשבועות הקרובים, ככל הנראה במקביל למתחרותיה. ההסכם בין סלקום לבין אפל (Apple), יצרנית מכשירי ה-iPhone, נחתם לפני כשבועיים.

בהסכם בין שתי החברות כלול הסכם סודיות, המאפשר לסלקום להחליט מתי לצאת עם ההודעה על תחילת שיווק המכשירים על ידה. עם זאת, בסופו של דבר זה לא קרה, לאחר שדבר קיומו של ההסכם נחשף אתמול (ג') בחדשות ערוץ 2.

החברה ניהלה באחרונה מגעים עם מספר חברות על שיווק מכשירים עם מסך מגע בישראל, ולכן – נמנעה עד כה מלהכריז האם היא תשווק את ה-iPhone או לא, ושמרה על עמימות בעניין. עמימות זו גרמה לביקורת על סלקום מצד גורמים שונים.

השקת המכשיר בישראל מעוררת התעניינות רבה מצד הלקוחות. כ-20 אלף בני אדם כבר נרשמו לרשימת ההמתנה של פרטנר למכשיר, מאז הודיעה החברה על השקתו הצפויה. פרטנר מתכוונת לשווק את ה-iPhone קודם כל ללקוחותיה שנרשמו. עם זאת, היא החלה בימים האחרונים לבצע פניות יזומות ללקוחות של פלאפון וסלקום, במטרה לגרום להם לרכוש את המכשירים שהיא תשווק. פרטנר ופלאפון אף הודיעו אתמול, כי יתנו עדיפות ברכישת מכשירי iPhone ללקוחות סלקום, אם הם ירכשו מהן כרטיסי SIM בעלות של 10 שקלים לאחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים