TSYS תתמוך בחברה שנותנת שירותי EMV למוסדות פיננסיים ועסקים באפריקה

החברה שתקבל את התמיכה היא Paynet הקנייתית, שמספקת שירותי סליקה ומעקב אחר הונאות לשווקים בקניה ובמזרח אפריקה ● אחת המטרות של החברה היא להילחם בהונאות בכרטיסי אשראי

TSYS, המספקת שירותים ליותר ממחצית מהבנקים הגדולים בעולם, תתמוך בחברה מקניה בשם Paynet, שנותנת שירותים לחברות וסולקים שמהגרים לכרטיסי EMV חכמים. EMV הוא תקן אירופי לסליקה מקוונת, הכוללת גם mPay המשותף לחברות מאסטר קארד (Master Card) ו-ויזה (Visa).

החברה הקנייתית מפעילה את הכלי Prime 4 של TSYS, שמשמש לניהול תיקי כרטיסי האשראי של החברות ומגוון שירותים במיקור-חוץ, שניתנים למוסדות פיננסיים בקניה ובשאר מזרח אפריקה, לבדיקת כרטיסים על מנת לעקוב אחר הונאות. היא השיקה את קמפיין ההגירה ל-EMV באפריקה, בין היתר כדי להילחם בהונאות אשראי. החברה מבקשת לעודד בנקים ובעלי עניין ביבשת להיעזר בתקן הבטיחות של הכרטיסים הפועלים בתקן ה-EMV. חברות שמאמצות את פלטפורמת Prime מגדילות את זמינות התשתיות לעסקות מאובטחות ומאפשרות ללקוחות של Paynet להנפיק כרטיסים חכמים.

יצוין, כי יש לפלטפורמת TSYS כיסוי ביותר מ-70 מדינות – באירופה, מדינות ברית המועצות לשעבר והמזרח התיכון. מחזור העסקים של החברה נאמד ביותר ממיליארד דולר לשנה והיא סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 478.4 מיליון דולרים – גידול של 3.4% לעומת הרבעון השני של 2012.

תחום ה-EMV ויתרונות השימוש בו יהיו בין הנושאים המרכזיים בכנס השנתי mPay של אנשים ומחשבים, שיתקיים ב-5 בנובמבר. בכנס ישתתף עודד סלומי, מנהל ויזה אירופה בישראל, שמקדמת את תחום ה-EMV בקרב חברות ישראליות, כחלק מהכניסה לארנק האלקטרוני של העתיד. מרצים נוספים בו יהיו רונן אוסטרי, מנכ"ל מוביילקארד, לילך בן דוד, סמנכ"לית פיתוח עסקי בלאומי קארד, אילן אלתר, מנכ"ל אלתרנט, גדי גילאון, מנכ"ל מוביסק, ודורון אמיר, יועץ בכיר למובייל.

להרשמה לכנס לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים