נייס רכשה את קאוסטה האמריקנית תמורת עשרות מיליוני דולרים

הטכנולוגיה של קאוסטה, העוסקת בניתוח חוויית לקוח, תסייע לנייס להרחיב את היצע הפתרונות שלה בתחום, דוגמת כלים לניתוח פעילות הלקוחות ברשת והיכולת לממש את התובנות ממידע זה בזמן אמת בערוצי התקשורת השונים שבין הלקוח והארגון ● זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס: רכישת קאוסטה מהווה צעד חשוב נוסף במימוש האסטרטגיה שלנו, לסייע לארגונים להתקרב ללקוחותיהם"

נייס (Nice) הישראלית רכשה אמש (ד') את קאוסטה (Causata) האמריקנית. פרטיה הכספיים של העסקה לא נמסרו, אולם אנליסטים העריכו את היקפה בעשרות מיליוני דולרים. העסקה צפויה להסתיים בתוך ימים ספורים.

קאוסטה מספקת טכנולוגיית ניתוח מידע בזמן אמת ופועלת בעולם ניתוח חוויית הלקוח (CXM). הרכישה, כך נמסר, תספק לנייס את היכולת להרחיב את היצע הפתרונות שלה, אשר מספקים הבנה טובה יותר של רצף פעולות הלקוח, לרבות כלים לניתוח פעילות הלקוחות ברשת, כמו גם יכולת לממש את התובנות ממידע זה בזמן אמת בערוצי התקשורת השונים שבין הלקוח והארגון.

קאוסטה נוסדה בשנת 2009 וגייסה 15 מיליון דולרים מקרן Accel Partners. מטה החברה ממוקם בסן מטאו שבקליפורניה, והיא מפעילה משרדים נוספים בלונדון.

הטכנולוגיה של קאוסטה מתבססת על הרעיון, כי לקוחות דיגיטליים משאירים "עקבות דיגיטליים", ולאלה יש כמות עצומה של נתונים, אשר ניתוחם יכול לסייע לארגונים. כך, החברה פיתחה טכנולוגיה המבצעת סינכרון בין הטיפול בלקוח ברשת, לבין השירות שהלקוח מקבל, במקביל, באמצעות מוקדי שירות הלקוחות. ניתוח מגוון הנתונים אודות הלקוח בערוצים השונים, וניהולם בזמן אמת באופן מוטה לקוח, מאפשר לחברות ליצור חוויות לקוח משופרת ומגובה בנתונים. היישומים הספציפיים של החברה לתעשיות השונות, נועדו לסייע לחברות ממגזרים אלה להגדיל את המכירה הצולבת, להגדיל את מאגר הלקוחות ולצמצם את שיעור הנטישה שלהם.

זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס, אמר, כי "האינטראקציה של חברות רבות עם לקוחותיהן נעשית בסביבה בה קיים נתק בין נקודות הממשק השונות, דוגמת אתר האינטרנט של החברה, יישומים לניידים, חנויות ומוקדי שירות לקוחות. רכישת קאוסטה מהווה צעד חשוב נוסף במימוש האסטרטגיה שלנו, לסייע לארגונים להתקרב ללקוחותיהם, עם היצע של פתרונות בזמן אמת, לכל אורך הדרך שהלקוח עושה בכל נקודות הממשק עם הארגון".

הפתרון של קאוסטה ישולב בפתרון ה-Customer Engagement Analytics Platform של נייס, אשר הושק באפריל. מטרתו ללכוד ולנתח את נתוני הלקוחות בערוצים השונים בהם יצר הלקוח קשר עם הארגון. זאת, תוך מימוש העיקרון לפיו יש לשמור על חוויית לקוח עקבית לאורך כל דרך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים