סיטי תקים אקסלרטור לסטארט-אפים בתחום הטכנולוגיה הפיננסית

התוכנית תצא לדרך עד סוף השנה ותציע לחברות סטארט-אפ חשיפה לידע מצד נציגים של הבנק, היכרות אישית עם מנהלים בכירים, סיוע בתהליך פיתוח המוצר ושבירת חסם הכניסה לעולם הבנקאי עבור חברות השלב הראשוני

הבנק הגלובלי סיטי (Citi) הכריז על הקמת אקסלרטור ראשון בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בישראל. האקסלרטור יפעל בתוך מרכז החדשנות של סיטי בישראל וימוקם במשרדים החדשים של המרכז בעתידים. המחזור הראשון צפוי להתחיל עד סוף השנה הנוכחית ויתקיים על פני ארבעה חודשים. התוכנית נועדה ופתוחה לחברות מכל תחומי הטכנולוגיה הפיננסית, כגון תשלומים, שווקים, מסחר ואנליזות. שלב הגשת המועמדות יסתיים ב-21 באוגוסט, וראיונות יתקיימו במהלך חודש ספטמבר.

התוכנית תציע לחברות סטארט-אפ חשיפה לידע מצד נציגים של הבנק, כמו גם היכרות אישית עם מנהלים בכירים ביותר של תאגיד הבנקאות בעולם. כך, על פי החברה, התוכנית תסייע בתהליך פיתוח מוצר אפקטיבי עבור תעשיית הפיננסים הגלובלית; בחשיפה בפני מנהלים בכירים; ובשבירת חסם הכניסה לעולם הבנקאי עבור חברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים.

"ישראל נמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית ויש לה ניסיון רב בבניית חברות סטארט-אפ מוצלחות. המהלך הזה נועד להגביר את המעורבות של התעשייה המקומית והשתתפותה בפיתוח טכנולוגיה פיננסית מסביב לעולם", אמר לירון וורמן, מנהל מרכז החדשנות של סיטי בישראל.

ארנית שנערארנית שנער, שתוביל את האקסלרטור של סיטי, אמרה כי "מטרת האקסלרטור לעזור לחברות סטארט-אפ לבחון רעיונות מול המנטורים של סיטי, לקבל מהם פידבק מיידי ולאפשר להם לפתח מוצרים מצוינים. בדרך זו, הן יוכלו לייעל ולקצר את זמן החדירה לגופים פיננסים בינלאומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים