IFN תקים ארכיון תפעולי מרכזי עבור בזק בהיקף של מיליוני שקלים

יש למערכת מספר יישומים מרכזיים: בניית ארכיונים ועולמות תוכן לכמה יישומים; בניית תיק לקוח לריכוז המסמכים הקשורים בו; תצוגת דו"חות בנושא חשבון ותכתובות לקוח; בניית ממשקים מהמערכות התפעוליות בבזק ואליהן, כגון: בילינג ו-CRM; הסבת מסמכים היסטוריים לשבע שנים אחורה ● המערכת תאגד בתוכה פעילויות של מספר מערכות הקיימות כיום בחברה

חברת IFN, מקבוצת יעל, תקים ארכיון תפעולי מרכזי עבור בזק, שיהווה פתרון כלל-ארגוני לניהול סוגי מידע שונים בארגון. הפרויקט נועד על מנת ליצור מאגר מרכזי של סוגי מידע שונים. מידע זה ישמש לצורך שמירת ואחזור הנתונים בארכיון אחיד למערכות החברה. המערכת החדשה, DriveU, תציע פתרון מרכזי על תשתית חדשה, כתחליף למספר מערכות המנוהלות בנפרד. היא מתבססת על פלטפורמת FileNet P8 של יבמ. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במיליוני שקלים.

יש למערכת מספר יישומים מרכזיים: בניית ארכיונים ועולמות תוכן לכמה יישומים; בניית תיק לקוח לריכוז המסמכים הקשורים בו; תצוגת דו"חות בנושא חשבון ותכתובות לקוח; ניהול תהליכי עבודה אוטומטיים מול בתי דפוס להדפסת חשבונות; בניית ממשקים מהמערכות התפעוליות בבזק ואליהן, כגון: בילינג ו-CRM; הפקת דו"חות שיווקיים; הסבת מסמכים היסטוריים לשבע שנים אחורה; ניהול הרשאות; מעקב ובקרה.

המערכת תחליף את הארכיון התפעולי הנוכחי שקיים בבזק ומנוהל בתשתיות ומערכות שונות. היא אף תשמש את נציגי השירות במוקדי בזק השונים בחטיבות הלקוחות, כמו גם משתמשים פנימיים בחטיבות המטה.

יקי זנו, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת טכנולוגיות מידע בבזק, אמר: "בחרנו ב-IFN כספק בשל הערכתנו את יכולתם לעמוד ביעדי הפרויקט. הערכה זו מתבססת על מענה הספק והתחייבותו להשלים את תכולת הפרויקט במועד. מיצובו של מוצר ה-FileNet והניסיון שהצטבר בארץ ביישום המוצר בארגונים גדולים סייעו בקבלת ההחלטה". לדבריו, "הפרויקט יאפשר לבזק להקים תשתית ארכיון ארגונית שבשלב ראשון תחליף ארכיון קיים ובהמשך תשמש את כלל מערכות המידע".

משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN: "פלטפורמת ה-P8 של יבמ, בשילוב עם מוצר ה-DriveU של IFN, תנהל בבזק עשרות מיליוני מסמכים מסוגים שונים, פקסים ואי-מיילים,  תוך גישה בממשקים פתוחים לתוכן לשאר מערכות הארגון המיועדות לייעול התהליכים. הפתרון המשותף יאפשר ניהול חכם של  ה-storage".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים