סמסונג אופטימית: ההכנסות הרבעוניות שלנו יהיו יותר משמונה מיליארד ד' והמכירות יגדלו ב-20%

החברה חוזה, כי ההכנסות שלה יזנקו ברבעון השני של השנה ב-44% לעומת הרבעון המקביל ב-2012 ● עם זאת, לפי מקורבים לחברה, מנהלי סמסונג מאוכזבים מהתחזיות, מכיוון שהם ציפו להכנסות גבוהות יותר בכחצי מיליארד ● ה-Galaxy S4 שהשיקה סמסונג באפריל האחרון היה המכשיר מבוסס האנדרואיד הנמכר ביותר אי פעם בתקופה של חודשיים, אולם באחרונה חוזים בשוק בהאטה בקצב המכירות

ההכנסות של סמסונג (Samsung) ברבעון השני של השנה יעמדו על 8.1 עד 8.3 מיליארד דולרים – כך על פי החברה עצמה, בהודעה שמסרה בסוף השבוע. אם אמנם כך יהיה, מדובר בעלייה של כ-44% לעומת הרבעון השני של 2012. עוד מסרה סמסונג, כי היא עומדת להציג גידול רבעוני נאה גם במכירות שלה, שצפויות לעלות ב-20%, במונחים של שנה לשנה. עם זאת, לפי מקורבים לחברה, מנהלי סמסונג מאוכזבים מהתוצאה, מכיוון שהם ציפו להכנסות רבעוניות גבוהות יותר – 8.7 מיליארד דולרים.

מכירות מכשיר ה-Galaxy S4, שהושק באפריל והגיע ארצה במאי, עתידות להשפיע לטובה על התוצאות של סמסונג. רק באחרונה פורסם בדרום קוריאה שהחברה הצליחה למכור כ-20 מיליון יחידות של מכשיר הדגל החדש שלה, מה שמביא אותו להיות המכשיר מבוסס האנדרואיד (Android) הנמכר ביותר אי פעם בתקופה של חודשיים.

עם זאת, יש בשוק תחושה שחלה האטה מסוימת בקצב המכירות, שהביטוי המוחשי שלה עשוי להיות בכך שהמכירות בפועל יהיו נמוכות מהתחזיות של סמסונג. כך, לדוגמה, NTT DoCoMo, ספקית שירותי הסלולר הגדולה ביותר ביפן, דיווחה שהיא ערכה באחרונה קמפיין מכירות עם הנחות גדולות, שכלל את מכשירי הדגל של סוני (Sony) לצד ה-S4, והמכשירים של סוני נמכרו בו הרבה יותר מאלה של סמסונג.

יש לציין שיחד עם ה-S4 המקורי השיקה סמסונג בשבועות האחרונים לא פחות מארבעה מכשירי S4 נוספים – החל בגרסת מיני ועד גרסת האנדרואיד הנקייה שנמכרת בחנות של גוגל (Google). עדיין אין נתונים רשמיים לגבי המכירות של מכשירים אלה וייתכן שהם לא תופסים את נתח השוק שסמסונג קיוותה לו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים