אורקל הכריזה על צעדים לשיפור האבטחה של תוסף ג'אווה

ההחלטה על כך, שהגיעה לאחר שורה של פרצות אבטחה מתוקשרות למערכות ארגונים כמו אפל, מיקרוסופט ופייסבוק - נולדה מתוך שאיפה "להפחית את היכולת לנצל פרצות ואת החומרה שלהן שיתגלו בסביבות של מחשבים שולחניים", כך על פי ההודעה שפרסם ננדיני רמני, מנהל צוות הפיתוח של תוכנת ג'אווה באורקל

מאות בודדת של מליוני שקלים. אורקל

לאחר שורה של פרצות אבטחה מתוקשרות, שאפשרו בין היתר פריצות למערכות של ארגונים גדולים דוגמת אפל (Apple), מיקרוסופט (Microsoft) ופייסבוק (Facebook) –  הודיעה אורקל (Oracle) כי תשנה את תפישת האבטחה המיושמת בתוסף ג'אווה (Java), ותציע אפשרויות לניהול מרכזי של מדיניות ותפקוד ארגוני לניהול רשימות של "אתרים לבנים".

ההחלטה על צעדי האבטחה הגיעה מתוך שאיפה "להפחית את היכולת לנצל פרצות ואת החומרה שלהן שיתגלו בסביבות של מחשבים שולחניים" – כך על פי ההודעה שפרסם ננדיני רמני, מנהל צוות הפיתוח של תוכנת ג'אווה באורקל.

אורקל, בגישה שמזכירה פוליטיקאים, ייחסה את הפרצות למי שממנו ירשה את שפת ג'אווה – סאן (Sun). עוד הוסיפה החברה כי היא מתקנת את הבעיות "לפי סדר עדיפויות", והבטיחה שכולן יתוקנו "במשך הזמן". לדברי רמני, צוות הפיתוח של תוכנת ג'אווה "האיץ במידה משמעותית את התפוקה של עדכוני האבטחה", מאז שנרכשה סאן על ידי אורקל בשנת 2010. החברה הבטיחה להוסיף ולהאיץ את קצב ההטלאה של התוכנה, בדומה למוצרים אחרים של אורקל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים