סאפ השיקה פתרונות לעולמות הספורט והבידור

החברה השיקה גרסאות של פתרונות הביג דאטה, פלטפורמת SAP HANA, מיחשוב נייד ויישומי ענן שלה לעולמות שמושכים מיליארדי בני אדם ● בין הלקוחות של סאפ נמצאת ליגת ה-NBA, שמאפשרת לגולשים באתר המרכזי שלה "גישה להיסטוריה עשירה של תוצאות וכן לנתונים חיים בזמן אמת", לדברי אדם סילבר, מנהל הליגה

ביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: פלי הנמר

סאפ (SAP) הכריזה על כניסה לספורט ולבידור, באמצעות פתרונות ביג דאטה (Big Data), פלטפורמת SAP HANA, מיחשוב נייד ויישומי ענן. ההכרזה התקיימה בכנס SAPphire now, שנערך באחרונה באורלנדו, פלורידה.

את ההכרזה הוביל המנכ"ל המשותף של סאפ, ביל מקדרמוט, והצטרפו אליו קווין פלנק, מייסד ומנכ"ל Under Armour, אדם סילבר, המנהל הנכנס ולשעבר סגן נשיא לתפעול של ליגת ה-NBA, וג'ד יורק, מנכ"ל הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס.

לדברי מקדרמוט, "ענפי הספורט והבידור יודעים איך להפוך צרכנים לאוהדים נלהבים של המותג. ארגונים רבים ברחבי העולם מאמצים את טכנולוגיות SAP HANA ,SAP Cloud ופתרונות CRM וכרטוס מתקדמים, ובכך הם יכולים לתרום לחוויית האוהדים. אנחנו צופים שהשוק הענפי והחדש ביותר שאנחנו פועלים בו, ה-25 במספר, ישפיע לטובה על מיליארדי בני אדם שאוהבים לצפות בהופעות מוזיקה, בתכני בידור ובספורט, ויעניק להם רמה גבוהה של הנאה וחיבור לתכנים".

"עולם הספורט מהווה בבואה של השינוי המהיר המתרחש כיום בסביבה העסקית העולמית," אמר יורק. "כמנהלי קבוצות ומועדונים, אנחנו צריכים לבצע שינויים משמעותיים במותג ובאסטרטגיה, תוך צמצום הסיכון עד כמה שניתן. השימוש ביכולות אנליטיות, בשילוב עם היכולת להגיע אל האוהדים ולהקשיב להם מתוך ההתקנים הניידים שלהם בזמן אמת, מספקים יתרונות עצומים לכולם".

לדברי סילבר, "נתונים סטטיסטיים על משחקים ושחקנים ב-NBA מעצימים את חוויית האוהדים. סאפ יצרה כלי מתקדם באתר NBA.com, שמאפשר גישה להיסטוריה עשירה של תוצאות וכן לנתונים חיים בזמן אמת".

בנוסף לתחום הספורט, יש לסאפ מספר רב של לקוחות מענף הבידור, בהם להקת סירק דה סוליי, ליונסגייט ו-Silicon Valley Sports & Entertainment LLC. השנה רכשה החברה את Ticket-Web BMBH & Co KG, ספקית של פתרונות כרטוס וכלי CRM להופעות ולאירועי ספורט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים