זיגי אריאלי, קבוצת בז"ן: "המובייל נותן מענים שונים בזמן אמת לצרכים דחופים"

"באמצעות המובייל, מנהלים יכולים לאשר מרחוק חוזים, מאפשר קבלת דרישות להזמנות מרחוק ומתן היתרי עבודה על ידי קציני בטיחות", אמר אריאלי, אחראי מערכות אינטגרציה ומובייל בקבוצה ● הוא אמר את הדברים בהקשר של פרויקט ניידות שביצעה הקבוצה, פלטפורמת SUP - ר"ת SAP Unwired Platform, שלדבריו הביא לכך שעובדים מרוחקים קיבלו גישה מרחוק ליישומים הנדרשים להם

"המובייל נותן מענים שונים בזמן אמת לצרכים דחופים. הוא מאפשר למנהלים לאשר מרחוק חוזים, מאפשר קבלת דרישות להזמנות מרחוק ומתן היתרי עבודה על ידי קציני בטיחות", כך אמר זיגי אריאלי, אחראי מערכות אינטגרציה ומובייל בקבוצת בז"ן.

דבריו של אריאלי נאמרו במסלול ניידות וענן שנערך ב-ISUG2013, הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ (SAP) בישראל, שנערך באחרונה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות כ-1,000 איש. מנחה המסלול היה אבי נווה, מנהל תחום הניידות בסאפ ישראל.

אריאלי אמר את הדברים בהקשר של פרויקט ניידות אותו ביצעה הקבוצה. הוא ציין שהפרויקט הביא לכך שעובדים מרוחקים קיבלו גישה מרחוק ליישומים הנדרשים להם. הוא ציין שהפרויקט בוצע על גבי פלטפורמת SUP (ר"ת SAP Unwired Platform), כאשר היישומים פותחו על ידי אנשי HP ישראל. עוד הוא אמר, כי מוצר SAP Afaria שימש לניהול הרכיבים הניידים במסגרת הפרויקט וכי המערכת נעטפה ברכיבי אבטחת מידע רבים – הן באבטחת הרכיבים הניידים והן בבקרת גישה מאובטחת למידע הארגוני.

פרויקט הנגשת מידע לעובדים בקוקה קולה
שי פניני
, מנהל פרויקטים באגף מערכות המידע והתיקשוב של החברה המרכזית למשקאות קלים, ציין ש-"הובלנו מהלך בתוך ומחוץ לאגף, על מנת לעניין את המשתמשים בפתרונות לשיפור תוצאות עסקיות ובפתרונות להנגשת המידע".

שי פניני, מנהל פרויקטים באגף מערכות המידע והתיקשוב של החברה המרכזית למשקאות קלים. צילום: קובי קנטורלדברי פניני, יש בחברה המרכזית למשקאות קלים אלפי משתמשי מחשב ואגף ה-IT מונה יותר מ-100 עובדים.

הוא תיאר פרויקט ניידות שנעשה בחברה בינואר השנה, מבוסס פלטפורמת SAP NetWeaver Gateway. "יצרנו יישום מבוסס HTML5 לאישור דרישות רכש מרחוק באמצעות המוצר, תוך שימוש בפונקציונליות הקיימת במסך Web Dynpro for ABAP ושימוש בתשתיות הקיימות", אמר.

לדבריו, "מטרת הפרויקט הייתה הנגשת מידע לעובדים שאינם במקום העבודה, תוך עטיפת היישום בפיירוול ל-ווב". הוא ציין שפגישת ההתנעה של הפרויקט נערכה בדצמבר ושהוא עצמו החל ב-2 בינואר השנה והסתיים ועלה לאוויר ב-28 בו, בעלות של שמונה ימי פיתוח של מפתחת אחת.

"בעתיד נפתח את המערכת לכלל המשתמשים", סיכם פניני. "נמשיך לפתח יישומים על בסיס תשתית NetWeaver Gateway. מדובר בכלי ידידותי, שמספק אפשרות לפתח יישומים בזמן קצר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים