מיקרוסופט ופוקסקון חתמו על הסכם לרישוי פטנטים עבור אנדרואיד וכרום

פרטי ההסכם לא פורסמו, אך ממיקרוסופט נמסר ש-Hon Hai תשלם לה תמלוגים ● ענקית התוכנה כבר חתמה על הסכמים דומים לרישוי פטנטים ביחס לאנדרואיד עם מספר יצרניות ידועות של מכשירים ניידים, ובכלל זה LG ,HTC, סמסונג ואייסר

החברות Hon Hai ומיקרוסופט (Microsoft) הודיעו, כי חתמו על הסכם לרישוי פטנטים עבור מכשירים שמצוידים במערכות ההפעלה של גוגל (Google) – אנדרואיד (Android) וכרום (Chrome OS). יצוין ש-Hon Hai היא החברה האם הטייוואנית של פוקסקון (Foxconn), היצרנית הגדולה בעולם של מוצרי אלקטרוניקה בקבלנות.

פרטי ההסכם לא פורסמו, אך ממיקרוסופט נמסר ש-Hon Hai תשלם לה תמלוגים. ענקית התוכנה כבר חתמה על הסכמים דומים לרישוי פטנטים ביחס לאנדרואיד עם מספר יצרניות ידועות של מכשירים ניידים, ובכלל זה LG ,HTC, סמסונג (Samsung) ואייסר (Acer). בפברואר הצטרפה לרשימה גם יצרנית המצלמות ניקון (Nikon).

"אנחנו שמחים שלרשימת החברות שנהנות מתוכנית הרישוי של מיקרוסופט למערכות אנדרואיד הצטרפה גם היצרנית הגדולה בעולם של מוצרי אלקטרוניקה בקבלנות, Hon Hai", אמר הורציו גוטירז, סגן נשיא במיקרוסופט וסגן היועץ המשפטי בחטיבה של החברה לקניין רוחני. לדבריו, "הסכמי רישוי, הן עם חברות מותג והן עם יצרניות בקבלנות, מגבירים את היעילות הכוללת של התוכנית ומרחיבים את טווח ההגעה שלה".

לחברת Hon Hai מערך פטנטים נרחב משלה, שכולל יותר מ-54 אלף פטנטים ברחבי העולם, אמר סמואל פו, מנהל המחלקה של Hon Hai לקניין רוחני. הוא ציין ש-"אנחנו מכירים בחשיבות המאמצים להגנה על קניין רוחני ברחבי העולם. הסכם הרישוי עם מיקרוסופט משקף את המאמצים האלה ואת התמיכה המתמשכת בהסכמי הסחר הבינלאומיים, שתורמים ליישום יעיל של הגנה על פטנטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים