קוואליסיסטמס מגייסת 15 עובדים חדשים

החברה מגייסת בימים אלה מפתחים מומחים בתחומי בדיקות החומרה והתקשורת בעקבות זכייתה במספר פרויקטים גדולים בישראל ובארצות הברית, ומרחיבה את צוות המכירות ושירות הלקוחות של המשרד האמריקני שלה ● העובדים החדשים יצטרפו לכ-100 עובדי קוואליסיסטמס הקיימים

קוואליסיסטמס (QualiSystems) הודיעה, כי היא מגייסת 15 עובדים חדשים בארץ ובעולם, ביניהם מפתחים מומחים בתחומי בדיקות החומרה והתקשורת, כמו גם אנשי צוות מכירות ושירות לקוחות לסניף שלה בארצות הברית. הגיוס מתבצע בימים אלה, בהמשך למספר פרויקטים גדולים אותם עומדת החברה לבצע בישראל ובארצות הברית.

העובדים החדשים יצטרפו לכ-100 עובדי קוואליסיסטמס הקיימים. החברה פועלת בשוק המקומי והבינלאומי, באמצעות נציגות ישירה ורשת ענפה של שותפים עסקיים בארצות הברית, במזרח הרחוק ובאירופה. בשנה האחרונה היא השלימה סבב נוסף של גיוס הון בהיקף של כתשעה מיליון שקלים, בהובלת הקרנות אוורגרין ונצ'ר פרטנרס וג'מיני ישראל. לצידן השקיעו בחברה בעלי המניות הנוספים בה: קבוצת פישמן, אלטשולר-שחם, שטראוס השקעות ואחרים. בנוסף, קיבלה החברה מענק מהמדען הראשי בהיקף של 1.6 מיליון שקלים.

איתן לביא, סמנכ"ל בכיר בקוואליסיסטמס, אמר ש-"הזכייה שלנו במספר פרויקטים גדולים בישראל ובארצות הברית, התרחבות משרד המכירות שלנו בצפון אמריקה והכניסה לנישות חדשות מחייבת אותנו להמשיך ולגייס לשורותינו אנשי טכנולוגיה מובילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים