אורקל תשחרר בשבוע הבא טלאים נוספים לתוכנת ג'אווה

מאחר שהעדכון של חודש פברואר שוחרר מוקדם מהמתוכנן, בשל פרצה חמורה שנוצלה לביצוע מתקפות על משתמשי ג'אווה, אורקל לא הספיקה החברה לכלול בו את כל הטלאים ● היתרה תשוחרר ב-19 בפברואר - המועד המקורי לשחרור העדכון

אורקל (Oracle) שחררה את עדכון האבטחה החודשי ב-1 בפברואר, לאחר שאמור היה לצאת ב-19 בו. הסיבה לכך היא פרצה חמורה שנוצלה לביצוע מתקפות על משתמשי ג'אווה (Java) באמצעות דפדפני האינטרנט. אולם, כתוצאה מהשחרור המוקדם, החברה לא הספיקה לכלול בעדכון "מספר מצומצם", לטענתה, של טלאים שאמורים היו להיכלל בו. הטלאים הללו ייכללו בעדכון המלא, שישוחרר ב-19 בפברואר.

בהודעה שפרסמה אורקל בבלוג שלה ביום ו' נכתב בנוסף, כי מי שעדיין לא הספיק להתקין את הטלאים ששוחררו בתחילת החודש יוכל להתקין אותם במסגרת העדכון המלא.

העדכון ששוחרר ב-1 בפברואר כלל 50 טלאים בסף הכול, ובהם 44 שמיועדים לפרצות ברמת הדפדפן. בהודעה שפורסמה ביום ו' לא צוין כמה טלאים ייכללו בסך הכול וכמה יתווספו בעדכון שישוחרר ב-19 בפברואר.

באחרונה נמתחה ביקורת על אורקל בשל המנהג שלה לצרף לעדכוני האבטחה של תוכנת ג'אווה תוכנות מצד שלישי, ובהן אף כאלה שעשויות להיתפס כמטרד, דוגמת סרגל הכלים של אתר Ask.com. גולשים יזמו בעקבות כך עצומה מקוונת, שמספר החותמים עליה עומד על יותר מ-10,000. יצוין שבעת ההתקנה של עדכוני ג'אווה יכולים המשתמשים להורות שלא יותקנו התוכנות מצד שלישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים