חשש: חלק מחשבונות אינסטגרם נפרצו

משתמשים דיווחו בסוף השבוע על כך שלא הצליחו להיכנס לחשבון שלהם באינסטגרם ובמקום זה קיבלו הודעה שהפנתה אותם למחשב השולחני והורתה להם להעלות תצלום של תעודה מזהה ממשלתית עם תמונה ● מדובר בדרישה תמוהה, שמעלה את החשש שפורצים השתלטו על החשבון ● עם זאת, דובר פייסבוק מסר, כי "בשירות אינסטגרם מסירים מדי פעם חשבונות בשל הפרה של תנאי השימוש ובחלק מהמקרים מבקשים להעלות מסמך מזהה לצרכי אימות זהות"

חדה ומפורטת. אינסטגרם

חלק ממשתמשי אינסטגרם (Instagram) דיווחו בסוף השבוע על כך שלא הצליחו להיכנס לחשבון שלהם. עשרות משתמשים פרסמו באתר Yahoo! Answers הודעות על תופעה דומה: ברגע שניסו להיכנס לחשבון שלהם באינסטגרם הוצגה להם הודעה שעל פיה עליהם לבצע תהליך של אימות זהות במחשב השולחני. כשהחלו לבצע תהליך זה הוצגה להם דרישה להעלות תצלום של תעודה מזהה ממשלתית עם תמונה – דרישה תמוהה, שמעלה את החשש שפורצים השתלטו על החשבון.

"בשירות אינסטגרם מסירים מדי פעם חשבונות בשל הפרה של תנאי השימוש ובחלק מהמקרים מבקשים להעלות מסמך מזהה לצרכי אימות זהות", מסר דובר פייסבוק (Facebook). על פי אחת ההשערות, הדרישה למסמך מזהה נועדה לוודא את גילם של המשתמשים, בהתאם למדיניות החברה שדורשת שהמשתמשים יהיו בני 13 לפחות. אולם, הדובר סירב להשיב אם החברה מבצעת כעת מהלך נרחב לאיתור משתמשים שגילם פחות מ-13.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים