E4D הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט ברשת בתי הספר יואל גבע; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת מנהלת את מערך השירות, הרישום והמכירות של הרשת ● נציג המכירות הטלפוני יכול לבצע באמצעותה פעולות שונות, בהן הדמיה של מחירים על פי כמות הקורסים שהלקוח הפוטנציאלי מעוניין בהם, נתינת הנחות על פי מדדים ובדיקת זמינות כיתות ומרצים ● כן בוצעה במסגרת הפרויקט הסבת נתונים ופותחו ממשקים למערכת הסאפ ולמערכת סליקה

E4D השלימה פרויקט להטמעת מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft) לניהול מערך השירות והמכירות של רשת בתי הספר יואל גבע, שעוסק בהכנה לבגרויות ולבחינות פסיכומטריות. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כשנה והסתיים באחרונה, עומד על כחצי מיליון שקלים.

מערכת CRM 2011 Microsoft Dynamics תשרת 100 משתמשים ביואל גבע. היא מנהלת את מערך השירות, הרישום והמכירות של רשת בתי הספר. נציג המכירות הטלפוני יכול לבצע באמצעותה פעולות שונות, בהן הדמיה של מחירים על פי כמות הקורסים שהלקוח הפוטנציאלי מעוניין בהם, נתינת הנחות על פי מדדים ובדיקת זמינות כיתות ומרצים.

במסגרת הפרויקט בוצעה הסבת נתונים ופותחו ממשקים למערכת הסאפ (SAP) ולמערכת סליקה. כמו כן פותח מדמה לחישוב מחירים והנחות עבור מוצרים מורכבים.

יואל גבע אמר, כי "הטמעת המערכת מהווה חלק ממהלך כולל של התפתחות טכנולוגית מואצת בארגון. בחודשים הקרובים נשיק מערכות IT נוספות". לדבריו, "המערכת מהירה ויעילה, והיא תשפר את עבודת רשת בתי הספר ותאפשר בקרה ניהולית טובה יותר למנהלי החברה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    האמת שאני ממש לא מבסוט מהמערכת הזו, אבל שיהיה בהצלחה איתה אולי תוכלו לכתוב followup על זה.

  2. אלפונס

    מערכת מעולה! השתמשנו בה במקום העבודה הקודם שלי, והיא עשתה פלאים; קיצרה תהליכים והחליקה את העבודה. מזלטוב.

אירועים קרובים