המדען הראשי העניק יותר ממיליון וחצי שקלים לקוואליסיסטמס

המענק, בסך של 1.6 מיליון שקלים, נועד להמשך פיתוח פתרונות התוכנה של קוואליסיסטמס לניהול ואוטומציה של בדיקות חומרה ותקשורת ● החברה זוכה למענק מהמדען הראשי זו השנה הרביעית ברציפות

קוואליסיסטמס (QualiSystems) הודיעה הבוקר (ב') על קבלת מענק מהמדען הראשי בהיקף של 1.6 מיליון שקלים. החברה זוכה במענק מהמדען הראשי זו השנה הרביעית ברציפות והיא מייעדת אותו להמשך פיתוח תוכנה מתקדמת לניהול מעבדות בדיקה בסביבות תקשורת.

הפתרון של קוואליסיסטמס מאפשר לספקיות תקשורת, יצרניות ציוד תקשורת וארגונים המתחזקים רשתות תקשורת מורכבות לייעל את עבודת המעבדה, למקסם שימוש בציודים, ולפשט בניית תשתיות בדיקה מורכבות, תוך חיסכון ניכר בזמן ומשאבים.

קוואליסיסטמס הישראלית מבססת בשנים האחרונות את פעילותה בשוק הבינלאומי. לחברה נציגות ישירה ורשת ענפה של שותפים עסקיים בארצות הברית, במזרח הרחוק ובאירופה. היא מחזיקה משרדים בעמק הסיליקון ובחוף המזרחי של ארצות הברית. בין לקוחותיה נמנות NBN ,AT&T, גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft).

עדן אבנטל, סמנכ"ל הפיתוח של החברה, מסר ש-"תמיכת המדען הראשי תסייע לנו להמשיך ולפתח את המוצרים שלנו במהלך 2013 ולגדול בצורה משמעותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים