גרדיאן הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט בבית החולים רמב"ם; ההיקף: מאות אלפי שקלים

"במסגרת הפרויקט ברמב"ם נעשה יישום ייחודי של המערכת, שלא באופן מסורתי כפתרון לניהול קשרי לקוחות - אלא כפתרון xRM לצורך ניהול התרומות בארגון", אמר אילן טורם, סמנכ"ל פיתוח ופרויקטים בגרדיאן ● לדברי ד"ר אסתי גולן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים, "המערכת הסירה לנו את כיסוי העיניים"

גרדיאן (Guardian) מקבוצת מלם-תים הטמיעה מערכת 2011 Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft) לגיוס משאבים בבית החולים רמב"ם בחיפה. הטמעת המערכת החלה לפני שנה והסתיימה באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

המערכת תשמש את הנהלת בית החולים ומחלקת קשרי החוץ שלו לניהול התרומות ובקרה על תהליכי קבלתן בבית החולים, ותשרת 10 משתמשים. היא החליפה מערכת קודמת, Gold plus. מגרדיאן נמסר, כי המערכת מספקת כלי ניהול פשוטים ותביא לניצול מיטבי של פוטנציאל הגיוס ומימוש התרומות, דרך מאגר מידע אחיד ואיכותי, שמציג תמונת תורם מלאה. התמונה כוללת, בין היתר, את כל המערכות והתהליכים הקשורות לתהליך גיוס התרומות. עוד נמסר, כי הפתרון ממכן את תהליכי העבודה של העובדים במחלקת קשרי החוץ ומאפשר שקיפות ומעקב פשוט אחר ההתחייבויות לתרומות עתידיות ואחר התרומות בפועל.

לדברי ד"ר אסתי גולן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים רמב"ם, "המערכת מאפשרת לתעד מידע על תורמים ואנשי קשר אסטרטגיים בצורה נוחה ומרוכזת. קיבלנו פתרונות להתאמת המערכת הבסיסית לצרכים הייחודיים שלנו. ההרגשה לאחר שהמערכת עלתה לאוויר היא שהסירו לנו את כיסוי העיניים. כיום, איננו יכולים לדמיין את העבודה השוטפת ללא המערכת".

אילן טורם, סמנכ"ל פיתוח ופרויקטים בגרדיאן, אמר ש-"במסגרת הפרויקט ברמב"ם נעשה יישום ייחודי של המערכת, שלא באופן מסורתי כפתרון לניהול קשרי לקוחות – אלא כפתרון xRM לצורך ניהול התרומות בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים