האם חוקרי אפל גילו מערכת AI שתנצח את GPT-4?

ReALM היא מערכת בינה מלאכותית, שמטרתה לשנות משמעותית את הדרך שבה המסייעים הקוליים מגיבים לפקודות ● לפי חוקרים מאפל, יכולותיה משתוות לאלה של GPT-4, ובמקרים מסוימים אף עולות עליהן

הסירה אפליקציות לפי דרישות הממשל הסיני.אפל..

חוקרים של אפל טוענים כי גילו מערכת AI שיכולה להתמודד היטב עם ה-GPT של OpenAI – הטכנולוגיה שמאחורי המוצר הפופולרי שלה ChatGPT, ואף לעלות עליה.

בנייר עמדה שפרסמו באחרונה באתר של אוניברסיטת קורנל מתייחסים החוקרים למערכת בינה מלאכותית חדשה בשם ReALM, שמטרתה לשנות באופן משמעותי ביותר את הדרך שבה המסייעים הקוליים של מערכות ההפעלה מגיבים לפקודות הקוליות שהם מקבלים, וכיצד הם מבצעים אותן. הכוונה היא, כמובן, קודם כל לעוזרת הקולית סירי של אפל.

לפי החוקרים, מדובר בטיפול בדרך שבה ניתן לפתור באמצעות בינה מלאכותית שאילתות שהן בעצם סוג של הפניות, התייחסות, במטרה להבין ולטפל בסוגיות בעלות הקשרים וכאלה שאינן מבוססות על שיחה, כמו צ'טבוטים מהשורה שקיימים כיום בשוק. המטרה היא להשתמש במערכת בלי הקשרים דווקא לטקסטים מוזנים, ובכל זאת להמיר אותם לשימוש במודל שפה גדול (LLM), שלכאורה מיועד לשימושים אחרים.

אחת הדוגמאות שסיפקו החוקרים היא הדרך שבה ReALM משחזרת פריסה חזותית של מסך באמצעות ייצוגים טקסטואליים, כולל ניתוח ישויות על המסך ומיקומן, ואז יוצרת את הטקסט שמוזן ל-LLM כדי להריץ את השאילתה.

לפי החוקרים, אסטרטגיה זו, בשילוב כיוונון מוגדר של מודל שפה גדול עבור משימות התייחסות, עולה בהרבה על השיטות המסורתיות, כולל היכולות של ה-GPT-4 של OpenAI.

"אנחנו מבצעים מדידות מול GPT-3.5 ו-GPT-4, והדגם הקטן ביותר שלנו משיג ביצועים דומים לאלה של GPT-4, והדגמים הגדולים מציעים ביצועים טובים ממנו באופן משמעותי", הם טוענים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים