"ה-AI מסייעת להפקת יותר תובנות מהתוכן ומנתוני הארגון"

"המגמה התעצמה עם המעבר לענן, והוספת רכיבי AI תאפשר להנגיש לכלל המשתמשים את כל רכיבי המידע הנדרשים - לניתוח ובניית תרחישי פעולה ותגובה", אמרה רחלי שריקי, מנהלת חטיבת ה-EIM בנספרו

רחלי שריקי, מנהלת חטיבת EIM (ר''ת ניהול תוכן ארגוני) בנספרו.

"כמו כלל עולמות ה-IT, מהפכת הבינה המלאכותית היוצרת תחולל שיבושים גם בעולם ניהול הידע בארגון (EIM). השינויים הללו כבר החלו: כבר כיום, ארגונים מנהלים תוכן ומידע מכל סוג ומכל מערכת – והכול בסביבה הטבעית של המשתמשים הארגוניים. המגמה התעצמה עם המעבר של הארגונים לענן, וכעת, עם הוספת רכיבי AI, ניתן יהיה להנגיש עבור כלל המשתמשים את כל רכיבי המידע הנדרשים, מכל מקום ובכל זמן – לטובת ניתוח מעמיק ובנייה של תרחישי פעולה ותגובה", כך אמרה רחלי שריקי, מנהלת חטיבת ה-EIM בנספרו (Nesspro).

נספרו, קבוצת פתרונות התוכנה של נס, מייצגת בלעדית בישראל, בין היתר, את מוצרי אופן טקסט, שלפי שריקי "הם אלה שמובילים את עולם ה-EIM החדש".

"השנה", אמרה, "אנחנו משקיעים בפתרונות מתקדמים בעולמות הענן לסוגיו, בשיפור חוויית המשתמש ובייעול של ניהול המידע והתוכן. פתרונות מבוססי AI בכלל ו-GenAI בפרט יסייעו להעצים את מהירות התגובה ולשרטט תרחישים שונים לפעולה, וכך יביאו לייעול משמעותי וחכם יותר של ניהול התוכן ושל תהליכי העבודה הארגוניים".

לדבריה, "השנה החולפת הייתה מאוד מאתגרת לכולנו ולמרות זאת, הרחבנו את פעילות אופן טקסט בקרב לקוחות חדשים וקיימים. ארגונים רבים הבינו והפנימו את החשיבות העצומה שיש בתוכן ובמידע הארגוני, לצד הערכים העסקיים הטמונים בניתוח חכם ופרו-אקטיבי של המידע הזה. ארגונים שהשכילו לאמץ את הטכנולוגיה הזו מבינים את היתרון העצום שיש להם בניהול התוכן והמידע – לטובת הפקת תובנות והמלצות מושכלות".

"ה-AI עוזרת לארגונים לצלוח מהר יותר את המסע הדיגיטלי"

"הבינה המלאכותית", ציינה שריקי, "עוזרת לארגונים לצלוח במהירות רבה יותר את המסע והשינוי הדיגיטלי שאותו הם עוברים. OpenText Aviator AI הוא מערך של יכולות הבינה המלאכותית שלנו, הממנף מודלים של שפה גדולה (LLMs) ומטפל במערכי הנתונים באופן מעמיק ומושכל, לטובת הפקת יותר חוכמה מהמידע שלהם. גרסה עברית של הפתרון הגיעה לשוק, והיא מעניקה יתרון משמעותי לעומת פתרונות אחרים".

לדבריה, "מחקרים מעלים ש-34% מהארגונים משתמשים ב-AI ליצירת ערוצי הכנסה חדשים, 57% מהמנכ"לים מזהים את התועלת הטמונה בה להשגת הגעה מהירה לשוק ו-97% מהם מסכימים שה-AI תאפשר חיבורים בין סוגי נתונים".

"לצד הופעת הבינה המלאכותית", הוסיפה שריקי, "אנחנו רואים שינוי מהותי נוסף בעולם ניהול המידע הארגוני: בעוד שבעבר ארגונים עסקו רבות באיסוף התוכן הארגוני שהיה קיים ב-'איים' במקומות שונים, ואז פעלו לארכב אותו, הרי שכיום הם דורשים פתרונות לא רק לניהול שלו – אלא להפקת יכולות חיזוי, למידה וטיפול פרו-אקטיבי במידע ובנתונים הקיימים בארגון, כדי לייעל את תהליכי העבודה, על מנת שיניבו יתרון תחרותי ובידול".

היא אמרה כי "ארגונים נדרשים לנצל את הידע הטמון בתוכן הארגוני כדי להזריק לעצמם חדשנות, עם פתרונות שיסייעו להם להגיב בצורה מושכלת וטובה יותר לאירועים בלתי צפויים ולניהול התוכן באופן חכם יותר".

"האתגר המשמעותי ביותר של ארגונים – המידע המבוזר"

שריקי ציינה כי "האתגר המשמעותי ביותר של ארגונים הוא המידע המבוזר. אנחנו מציעים לארגונים כלים ופתרונות לניהול מתוך הסביבות הקיימות בארגון – סיילספורס, טימס, סאפ ו-Office 365, ואז לבנות פתרון מאוחד, לטובת ניהול והפקת יותר תובנות עסקיות".

לסיכום היא אמרה ש-"ייעול של התהליכים בארגון על בסיס שיתוף של תוכן אחוד – הוא-הוא המודרניזציה בעולם החדש: הוא מביא לחשיבה מחודשת על ניהול תוכן, החצנה שלו, טיפול בידע והפקת תובנות, לצד מעבר לענן בתצורות שונות, תוך הגדלת רמת אבטחת המידע והגנת הסייבר. אני מעריכה שמגמת הצמיחה של אופן טקסט, עם יכולות ה-AI של הפתרון, תימשך גם השנה, וההיקף של פרויקטי ה-EIM שנערוך בארגונים יגדל – הן בקרב לקוחות חדשים והן בקרב לקוחות קיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים