הסטארט-אפ החדש של יוצאי נו-ניים נחשף

Unframe, שפיתחה פלטפורמת AI לארגונים, השלימה סבב גיוס של 50 מיליון דולר ● חברה אחרת, היי אוטו, השלימה סבב גיוס של 15 מיליון

מייסדי Unframe: שי לוי, עדי עזריה ולריסה שניידר.

חברת הסטארט-אפ Unframe, שמפתחת פלטפורמת AI מקיפה לארגונים, נחשפת היום (ה') ומודיעה כי השלימה סבב גיוס בהיקף של 50 מיליון דולר. החברה הוקמה אשתקד על ידי שלושה יוצאי נו-ניים, בהם אחד המייסדים שלה, שי לוי.

Unframe גייסה את הכסף מהקרנות בסמר, TLV ונצ'רס, קראפט ונצ'רס, ת'רד פוינט, קרן ההשקעות של סנטינל וואן ו-Cerca Partners. היא פיתחה תוכנה מותאמת אישית, שלדבריה עונה לכל צורך עסקי שניתן לפתור בעזרת בינה מלאכותית. בכך, ציינו בחברה, היא מייתרת לארגונים את הצורך לפנות לספק תוכנה ייעודי או לנסות לבנות תוכנה על ידי צוות פנימי.

בעזרת Unframe, חברות מקבלות פתרונות ייעודיים, מבוססי AI, שמוכנים לפעולה בתוך שעות במקום חודשים. בחברה מציינים כי הפתרון שלה מתחבר באופן מאובטח עם כל שירות SaaS ,API, מסד נתונים או קבצים, תוך שמירה על פרטיות הלקוחות והימנעות מהעברת נתונים מחוץ לסביבה המאובטחת שלהם. הפלטפורמה גמישה, לא תלויה במודל שפה גדול ספציפי (LLM-agnostic) ולא דורשת כיוונון או אימון מוקדם.

מהחברה נמסר כי המודל העסקי שלה מבוסס על תשלום רק לאחר שהלקוח מרוצה מהתוצאה. בתוך פחות משנה החברה הגיעה למיליוני דולרים בהכנסות חוזרות שנתיות (ARR), כשעל לקוחותיה נמנים עשרות תאגידים גדולים ברחבי העולם. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת הפעילות הגלובלית של Unframe, להגברת המכירות ולשיפור הפלטפורמה.

לצד לוי, המשמש כמנכ"ל החברה, הקימו אותה לריסה שניידר, סמנכ"לית התפעול, ועדי עזריה, סמנכ"ל המו"פ. לוי, שלצד היותו מייסד-שותף של נו-ניים הוא שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של סטארט-אפ הסייבר, וסייע להוביל אותו להכנסות שנתיות של 40 מיליון דולר ולמכירה בסכום של 450 מיליון דולר לאקמאי בתוך ארבע שנים מהיווסדה. שניידר שימשה דירקטורית בכירה במערך השיווק של נו ניים ועזריה – כמנהל המו"פ שלה.

לוי אמר כי "חברות ששואפות לחדשנות הוגבלו יותר מדי זמן על ידי עבודה בתוכנות מיושנות ורכישת שירותים יקרים. הפלטפורמה שיצרנו מאתגרת את הסטטוס קוו של התוכנות הארגוניות, ומאפשרת לחברות לחסוך זמן, להפחית עלויות ולשדרג את שיטות עבודתן. אנחנו רוצים להיות השותף האסטרטגי של ארגונים לכל צרכי ה-AI, ולספק פתרונות מותאמים אישית לכל צוות, מחלקה ותהליך עבודה. זה העתיד של עולם התוכנה הארגונית".

רועי בהרב ואיל שפירא, מייסדי היי אוטו.

רועי בהרב ואיל שפירא, מייסדי היי אוטו. צילום: עומר הכהן

גיוס לחברת טכנולוגיה בעולם המסעדנות

אתמול פורסם כי היי אוטו השלימה סבב של 15 מיליון דולר. את הסבב הובילו דלק מוטורס, משפחת זיסאפל, קרן ההשקעות בטכנולוגיה ואסוקי ומשקיע מענף המסעדנות, שלא נחשף. בעקבות הסבב הגיע סך ההון שגייסה היי אוטו מהקמתה ל-23 מיליון דולר.

החברה פיתחה פלטפורמת שירות ענן, שמיישמת אוטומציה של תהליך ההזמנות במסעדות Drive Through, ולדבריה מספקת רמת דיוק של 96% בהזמנות ושיעור של מעל 90% בהשלמת ההזמנות ללא התערבות עובד במסעדה. המערכת משחררת את העובדים להתמודד עם משימות אחרות, כמו הכנת המזון והשירות ללקוחות. הפתרון משתלב עם מערכות שמע ונקודות מכירה קיימות של מסעדות Drive Through. בין הלקוחות של החברה נמנית רשת בורגר קינג בניו זילנד.

רועי בהרב, מייסד-שותף ומנכ"ל היי אוטו, אמר כי "התייקרות עלויות ההעסקה של עובדים והתחלופה המהירה ממשיכים להקשות על תפעול המסעדות, יוצרים צווארי בקבוק ופוגעים באיכות השירות. מערכת ההזמנות שלנו, המבוססת על בינה מלאכותית, פועלת ללא הפסק ברמה של עובד מיומן – כזה שלעולם לא נעדר מהעבודה בגלל מחלה, מספק רמת דיוק קרובה למושלמת ותמיד מציע שדרוגים ותוספות ללקוחות. גיוס ההון יאפשר לנו להרחיב את האחיזה שלנו בשוק ולשפר את המוצר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים