שינויים ארגוניים בפרטנר: תקים חטיבות לפיתוח המערך הקמעונאי וניהול השיווק ומנועי הצמיחה האחודה

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן, מונה לראש חטיבת פיתוח וניהול המערך הקמעונאי ● נעמה גת תצטרף לקבוצת פרטנר ותעמוד בראש החטיבה המאוחדת

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים בפרטנר

פרטנר עורכת מתיחת פנים ומכריזה היום (ד') על שינויים ארגוניים בקבוצה. החברה תקים חטיבה ייעודית לפיתוח וניהול המערך הקמעונאי, בראשה יעמוד צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן שהצטרף לחברה לפני כשנה וחצי, וכן הכריזה על הקמת חטיבת שיווק ומנועי צמיחה אחודה של הקבוצה שבראשה תעמוד נעמה גת.

נעמה גת, ראש חטיבת שיווק ומנועי צמיחה אחודה של פרטנרבתפקידו האחרון בחברה, הוביל שיינפלד מספר מהלכים בולטים, בהם השקת הרשת Orange ultranet, הקמת מועדון הלקוחות Orange one, השקת כרטיס אשראי משותף עם ישראכרט, הרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית ושירותי ה-self service והשקת מהלך תדמיתי חדש תחת הסיסמה "יש רגעים בחיים".

גת, ששימשה כסמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק ופיתוח עסקים בבנק מזרחי-טפחות עד עתה, תעמוד בראש חטיבת השיווק ומנועי הצמיחה האחודה. בתפקידה האחרון רשמה לעצמה את יצירתו של המותג האחוד של הבנק והייתה אחראית על פיתוח האסטרטגיה, השיווק והפרסום של מזרחי-טפחות. היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וספרות אנגלית מטעם אוניברסיטת חיפה ותואר שני בשיווק ופרסום מאוניברסיטת Marquette בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים