בכירי החברה העולמית באירוע All Hands של סיילספורס

בכירי סיילספורס. מימין לשמאל: איתי מרגלית, ג'ון סמורג'אי, אפרת רפופורט, ביל פטרסון, דאג סקוט ודייויד קולבי.

חברת סיילספורס, המתמחה ב-CRM וטכנולוגית ענן, קיימה השבוע אירוע All Hands לסיכום הרבעון, שבו השתתפו כ-300 עובדי החברה, לרבות ההנהלה הבכירה. האירוע התקיים באולם East TLV בהובלת אפרת רפופורט, מנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל שחזרה השבוע מחופשת לידה.

האירוע היווה את סיכומו של שבוע במהלכו בכירים מסיילספורס הגלובלית ביקרו בארץ ופגשו את ההנהלה המקומית. באירוע הציגה רפופורט את הישגי החברה ברבעון האחרון, את היעדים לשנה הקרבה והנחתה פאנל מרתק עם הבכירים.

בין הנוכחים באירוע: ג'ון סמורג'אי – EVP פיתוח עסקי; ביל פטרסון – EVP ו-GM אפליקציות CRM; דיוויד קולבי – COO של CRM; דאג סקוט – EVP פיתוח CRM, שביקרו בארץ והגיעו מהמטה בארה"ב. בנוסף, נכחו: נילי גור – דירקטורית בכירה למיתוג מעסיק ושיווק, איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל ואחרים.

אפרת רפופורט, מנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס: "אני נרגשת לחזור אחרי חצי שנה של חופשת לידה למקום ולאנשים שאני כל כך אוהבת. אני מרגישה בת מזל להיות חלק מחברה שנותנת בחזרה כל כך הרבה לעובדים שלה. סיילספורס ישראל מסכמת היום רבעון מוצלח נוסף, וממשיכה עם הפנים קדימה לעבר יעדים ושיאים חדשים, אותם אנחנו רוצים לכבוש ביחד עם העובדים והלקוחות שלנו".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים