הרמת כוסית פלוס פלוס באפספלייר

הרמת כוסית עם תרומה לעמותות באפספלאייר.

אירוע הרמת הכוסית של אפספלייר (AppsFlyer) אירח השנה שבע עמותות ועסקים קטנים שפועלים למען אוכלוסיות שונות. באירוע נכחו כ-500 משתתפים, בהם עובדי החברה, משפחותיהם וחבריהם, עובדי הבניינים הסמוכים ועוד. הארגונים שאירחה החברה הם כאלו שמעסיקים נוער בסיכון, בני מיעוטים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ופועלים למען אותן אוכלוסיות. כל אחד מהאורחים קיבל באירוע מחזיק מפתחות בצורת דג, ששימש כוואוצ׳ר שבאמצעותו יכלו האורחים לרכוש מוצרים בדוכני הארגונים השונים, כתרומה מטעם החברה.

הארגונים שאירחה החברה הם החיות של דודו – מיזם תעסוקתי-חברתי המייצר פתרון תעסוקה עבור צעירים על הרצף האוטיסטי; גוונים של מתוק – שוקולד המיוצר על ידי בני נוער בסיכון; סידיאנת הגליל – עמותה המקדמת שינוי חברתי באמצעות חיבור בין נשים ערביות ויהודיות; נערי האור – פרויקט חינוכי תעסוקתי לנוער בסיכון, שבמסגרתו בני הנוער עוסקים בפיתוח, ייצור ושיווק של נרות במסגרת בית מלאכה לייצור נרות בוטיק; יקב כישור, אשר הוקם בכפר לאנשים עם צרכים מיוחדים; קיקו בייקרי – קונדיטורית בוטיק; ופרחי צעירי – דור רביעי למגדלים, עובדי אדמה ואהבת הארץ.

מיכל כרמלי, מובילת צוות באפספלייר, אמרה, כי "אחרי הקיץ, ותקופה שלא היינו ביחד, השנה הזמנו לאירוע ראש השנה לא רק את העובדים במשרד, אלא גם את המשפחות והחברים שלהם, שהם חלק בלתי נפרד מהחברה. היה לנו חשוב בנקודת הזמן הזאת בשנה לשתף פעולה ולחבור לארגונים ועסקים שפועלים למען הקהילה והחברה הישראלית ולכן השילוב הכל כך מוצלח בין אירוע הרמת כוסית לבין יריד המתנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים