עם פורטינט ישראל והשותפים בכנס השנתי

עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט ישראל.

פורטינט קיימה באחרונה את כנס השותפים השנתי של החברה בישראל – Partner Sync, עבור שותפים בעולמות המכירות והפריסייל. הכנס כלל גם את ה-Xperts Summit – סדנאות מקצועיות המיועדות לשותפים בעלי הסמכת ה-NSE הטכנולוגית של החברה ברמה 4 ומעלה. האירוע בן היומיים התקיים במלון דן בקיסריה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מעל 250 נציגים מ-75 השותפים העסקיים שמפיצים את מוצרי פורטינט בישראל, כמו גם עובדי החברה.

מימין: צבי בן אבו, מנהל מחלקת תקשורת ואבטחת מידע בשירותי בריאות כללית; יגאל פדאל, סמנכ"ל מערכות מידע בבית בלב מקבוצת מכבי; דטו חסון, מנמ"ר קבוצת ICL; חן עמרם, מנהל תשתיות באל על; ועופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט בישראל.

מימין: צבי בן אבו, מנהל מחלקת תקשורת ואבטחת מידע בשירותי בריאות כללית; יגאל פדאל, סמנכ"ל מערכות מידע בבית בלב מקבוצת מכבי; דטו חסון, מנמ"ר קבוצת ICL; חן עמרם, מנהל תשתיות באל על; ועופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט בישראל. צילום: הילל קוברובסקי

צוות המכירות של פורטינט ישראל.

צוות המכירות של פורטינט ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

במהלך האירוע למדו המשתתפים אודות תוכנית השותפים של פורטינט בישראל, קיבלו מידע עדכני על המגמות האחרונות בעולם אבטחת הסייבר ופגשו את צוות המומחים הטכנולוגיים של החברה. כמו כן, הם שמעו על פלטפורמת מארג האבטחה הרב שכבתית של פורטינט (Fortinet Security Fabric), שמספקת הגנה מקיפה, משולבת ואוטומטית על פני קצוות מרובים – החל מנקודות הקצה ועד למרכזי הנתונים, וגם בסביבות ענן היברידי. בנוסף, הם נחשפו לחידושים האחרונים בפתרונות החברה. בהמשך האירוע התקיים פאנל בהשתתפות לקוחות של פורטינט ממגוון מגזרים.

מאיר ראש, דירקטור שותפים עסקיים בפורטינט ישראל.

מאיר ראש, דירקטור שותפים עסקיים בפורטינט ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

נטע שרעבי, מנהלת צוות ההנדסה בפורטינט ישראל.

נטע שרעבי, מנהלת צוות ההנדסה בפורטינט ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט בישראל, אמר כי "הפכנו לאחת מחברות אבטחת הסייבר הגדולות ביותר בעולם, עם מעל 50 קווי מוצר, המשולבים בפלטפורמת אבטחת סייבר רב שכבתית אחודה. בדצמבר בשנה שעברה הצטרפנו לנאסד"ק 100 – מדד הצמיחה הגדול והמוביל בעולם, מה שמהווה הוכחה נוספת להצלחה שלנו".

משה בן סימון, סמנכ"ל ניהול מוצר בפורטינט.

משה בן סימון, סמנכ"ל ניהול מוצר בפורטינט. צילום: נדב כהן יונתן

לימור שריד, מנהלת שותפים עסקיים בפורטינט ישראל.

לימור שריד, מנהלת שותפים עסקיים בפורטינט ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

אנדראה לורדנה ריזאה, מנהלת שיווק לאזור דרום-מזרח אירופה, ישראל ויוון בפורטינט.

אנדראה לורדנה ריזאה, מנהלת שיווק לאזור דרום-מזרח אירופה, ישראל ויוון בפורטינט. צילום: הילל קוברובסקי

"אנחנו גאים לומר שאנחנו על המפה בישראל עם מרכז מחקר ופיתוח שכולל חוקרים שעובדים על פתרון האיתור והתגובה לנקודות קצה (EDR), יחד עם אנשי המכירות המנוסים והמקצועיים שלנו", הוסיף. "לפורטינט יש מעל 1,260 פטנטים – פי שלושה מחברות אבטחת רשת מתחרות".

צוות ההנדסה של פורטינט ישראל יחד עם יורי סוקולנקו מאוברליין ובר כהן מסייבקאסט - מנצחי תחרות ה-Fortinet Fabric Challenge.

צוות ההנדסה של פורטינט ישראל יחד עם יורי סוקולנקו מאוברליין ובר כהן מסייבקאסט – מנצחי תחרות ה-Fortinet Fabric Challenge. צילום: נדב כהן יונתן

צוות פורטינט ישראל עם משתתפי כנס Partner Sync.

צוות פורטינט ישראל עם משתתפי כנס Partner Sync. צילום: נדב כהן יונתן

"חשוב לציין שאנחנו לא פועלים לבד", אמר ישראלי, "ולשותפים שלנו בארץ יש חלק גדול בהצלחתנו. לפורטינט יש יותר מ-60 אלף שותפים ברחבי העולם, כחלק מתוכנית Fortinet Engage Partner Program, שתוכננה כדי לסייע להם לבנות שיטות אבטחה מובחנות ובעלות ערך, הממנפות את הפתרונות הטובים ביותר בתעשייה על מנת להניע את הצלחת הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים