שניר ניב, סמנכ״ל רגולציה וחשמל בפרטנר, פורש מתפקידו

יעל גאוני, סמנכ"לית תקשורת בפרטנר, תשמש מעתה גם כסמנכ"לית רגולציה של הקבוצה

מימין: שניר ניב, פורש מתפקידו בפרטנר כסמנכ״ל רגולציה, חשמל וניהול סיכונים, ויעל גאוני, שתכהן מעתה כסמנכ"לית תקשורת ורגולציה.

שניר ניב, סמנכ״ל רגולציה, חשמל וניהול סיכונים בפרטנר, ביקש לפרוש מתפקידו. תחליף אותו יעל גאוני, סמנכ״לית תקשורת בפרטנר, שתשמש מעתה כסמנכ"לית תקשורת ורגולציה של הקבוצה.

ניב הגיע לפרטנר ב-2020 ולאורך הקדנציה קיבל לידיו גם את תחום החשמל וניהול הסיכונים של החברה. כמו כן, שימש כדירקטור בחברv הבת PHI, המנהלת את רשת הסלולר המשותפת של פרטנר. שניר ייסד את פעילות אספקת החשמל בפרטנר והוביל אותה להיות הספק הווירטואלי הגדול בשוק, עם יותר מ-50% נתח שוק. בתחום קשרי הממשל ליווה שניר את כניסת פרטנר לתחומי הרפורמות הגדולות בשוק התקשורת, בין היתר בתחום הסיבים האופטיים, דור 5 והשידורים.

גאוני, המשמשת מזה כשנה כסמנכ"לית תקשורת בקבוצה, תמשיך להוביל את מחלקות הדוברות, היח"צ, הסושיאל, התקשורת הפנים ארגונית והאחריות התאגידית. כאמור, מעתה תשמש גם כסמנכ"לית רגולציה. לפני הגעתה לפרטנר, שימשה יעל במשך כ-11 שנים כסמנכ"לית תקשורת ברשת 13.

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: ״אני מודה לשניר על הובלת תחום הרגולציה וקשרי הממשל ותרומתו הרבה לפרטנר ומאחל לו הצלחה בהמשך. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את יעל. בטוחני כי הישגיה בתחום התקשורת יבואו לידי ביטוי גם בתחום הרגולציה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים