שורת מינויים בכירים בפינסטרה ישראל

ערן ויתקון מונה לסמנכ"ל מוצרים, דניאל פרץ - למנהל תפעול ופיתוח עסקי, ועופר פרקש - למנהל שיווק מוצר ופתרונות

מימין: ערן ויתקון, סמנכ"ל מוצרים; דניאל פרץ, מנהל תפעול ופיתוח עסקי; עופר פרקש, מנהל שיווק מוצר ופתרונות - פינסטרה.

חברת הפינטק פינסטרה (Finastra) הודיעה על מינוי שלושה סמנכ"לים חדשים, שיצטרפו להנהלת השלוחה הישראלית של החברה: ערן ויתקון – סמנכ"ל מוצרים, דניאל פרץ – מנהל תפעול ופיתוח עסקי, ועופר פרקש – מנהל שיווק מוצר ופתרונות.

ערן ויתקון הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול מוצר ומכירות בכמה חברות פינטק, בהן Fundtech ו-D+H. בנוסף, כיהן כראש תחום בנקאות פתוחה של פינסטרה וכסמנכ"ל וראש תחום בנקאות פתוחה בחברת הפינטק PayKey ועתה הוא חוזר לפינסטרה ישראל לתפקיד סמנכ"ל מוצרים.

דניאל פרץ כיהן במשך יותר מ-20 שנה בכמה תפקידים בכירים באמדוקס. בתפקידו האחרון שימש כמנהל פיתוח עסקי ומכירות באירופה, מזרח תיכון ואפריקה, אסיה-פסיפיק ואמריקה הדרומית. לפני כן שימש כמנהל אסטרטגיית מוצר ומפת הדרכים במשרד ה-CTO של אמדוקס.

עופר פרקש הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול מוצר, שיווק ומכירות במגוון חברות, בהן: רד, Axerra Networks ו-SkyVision. לפני פינסטרה כיהן במשך שבע שנים בתפקידי ניהול בחברת אמדוקס, כמנהל ניהול מוצר ובארבע השנים האחרונות כמנהל שיווק מוצר ופתרונות. בתפקיד זה הוביל תוכניות שיווק של פתרונות חדשים של אמדוקס בתחום ניהול רשתות 5G ורשתות וירטואליות.

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים