בדרך לשדרות: אלעד מערכות השיקה קורס ראשון בדרום ללימודי סיילספורס

הקורס, בשיתוף עם נגב תשעשרה - עסק-חברתי שמטרתו לייצר תעסוקה איכותית בפריפריה - ועיריית שדרות

משמאל לימין: ציפי המר, מנכ"לית נגב תשעשרה; אוהד כהן, מנהל אקדמי ומנהל פרויקטים ב-Servicewise by Elad; ועינת צור שיין, מנהלת Servicewise by Elad.

אלעד מערכות ונגב תשעשרה השיקו יחד עם עיריית שדרות את קורס הסיילספורס הראשון בנגב. הקורס מיועד לתושבי שדרות והנגב המערבי, ומי שיעבור אותו בהצלחה יתקבל לעבודה בשלוחת אלעד מערכות, שצפויה לקום במשרדי נגב תשעשרה בשדרות.

הקורס מנוהל על ידי צוות מומחים מחברת ServiceWise by Elad, אייל מורד, ראש צוות יישום, ואוהד כהן, מנהל פרויקטים וחבר קיבוץ בארי בעוטף עזה, וישתתפו בו כעשרה סטודנטים שעברו תהליך מיון, מבחנים וראיונות התאמה.

הרציונל לפתיחת הקורס הוא התפתחות והתבססות פלטפורמת ה-CRM בעולם. חברת ServiceWise by Elad, מנהלת פעילות ה-סיילספורס בחברת אלעד, פעילה בשוק הישראלי מאז 2008, וכשותפה-מובילה של סיילספורס בישראל הובילה את המהלך יחד עם חברת נגב תשעשרה, עסק-חברתי שמטרתו לייצר תעסוקה איכותית בפריפריה של הנגב המערבי, וזו רתמה את עיריית שדרות למהלך שיוביל לשילוב תושבי העיר והאזור במערך העובדים של החברה שממוקמת במרכז הארץ.

עובדים איכותיים – לומדים, מתגוררים ועובדים בכל רחבי הארץ

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "השקת הקורס החשוב ללימודי סיילספורס היא נדבך נוסף וחשוב בתחום התעסוקה האיכותית, שנמצאת במגמת תנופה והזנקה לטובת פיתוח פתרונות להשמה תעסוקתית וליצירת הזדמנויות מקצועיות. בכלל, נגב תשעשרה הוא מודל מוצלח שבשותפות עם עיריית שדרות, שמנגיש תעסוקה איכותית לתושבי שדרות וגורם לרווחה כלכלית לעובדים בתחום".

עינת צור-שיין, מנכל"ית משותפת ב-ServiceWise by Elad: "החברה בגדילה מואצת ואנחנו מרחיבים עוד יותר את מעגלי התעסוקה, עם עובדים איכותיים נוספים עבורנו ועבור לקוחותינו. מתוך הבנה שעובדים איכותיים לומדים, מתגוררים ועובדים בכל רחבי הארץ ולא רק במרכזה, החלטנו לפתוח את קורס הכשרת מנהלי סיילספורס דווקא בנגב, בשיתוף פעולה עם נגב תשעשרה והמועצות המקומיות. אנחנו מתרגשים להתחיל בהכשרה ושואפים להקים בהמשך שלוחה פעילה עם פעילות ענפה בנגב".

חנה רדו, יו"ר קבוצת תשעשרה, אמרה כי "נגב תשעשרה הפכה לשחקן משמעותי בתחום התעסוקה בנגב המערבי, שיודעת לבצע את החיבור המוצלח ביותר בין חברות שיושבות במרכז הארץ לבין הקהילה המקומית. אנו גאות להביא עוד חברת ענק לשדרות, ולייצר עבור התושבים הזדמנויות תעסוקתיות ומקצועיות חדשות באמצעות חיבור לחברות המובילות במשק המספקות הכשרה עם אופק תעסוקתי מובנה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אוהד! גיבור שלנו חייו נגדעו ב7.10 הנורא

    לנצח נזכור אותך לנצח נאהב אותך יהי זכרך ברוך *אוהד נרצח בביתו עם התינוקת שלו מילה בת 10 חודשים בלבד על ידי בני עוולה השם ייקום דמם

אירועים קרובים