דיילי ציפי גאה להציג: חודש הגאווה בחברות היי-טק

היוצר דורון מדלי (למעלה) עם עובדים בסלברייט בחגיגת הגאווה של החברה. צילום: ציבי נדל

דיילי ציפי נהנתה לחגוג ולהרים ביום ו' במצעד הגאווה בתל אביב, וחזרה עם רצון לעוד קצת חגיגות גאווה. אחרי שהבאנו לכם מידע על אירועים לחודש של הפרייד בכמה חברות, וכן אירוע של ארגון הלהט"בים בהיי-טק LGBTech עם שגרירות בריטניה, דיילי ציפי שמחה לשתף אתכם במה עשו עוד כמה חברות וארגונים. היא הייתה שמחה להביא את כולן, אבל על שולחן המערכת שלה הצטברה ערמה, עד כדי כך שהיא כמעט שלא מוצאת את הידיים והרגליים. והיא, כמובן, שמחה על כך, כי דיילי ציפי אוהבת את הקהילה הלהט"בית וגאה במיוחד.

הנה רשימה (נוספת) של החברות ומה הן עשו, לפי סדר הא"ב:

סטארט-אפ הגיימינג אוברוולף ערך כמה אירועים ופעילויות לכבוד חודש הגאווה. ראשית, החברה פיתחה "מוד גאווה" מיוחד למשחק מיינקראפט – ערכות כלי עבודה, כלי נשק ושריון בתוך המשחק המבוססים על דגל קהילת הלהט"ב. כמו כן נערך בחברה פאנל בפורמט של התוכנית סליחה על השאלה (שדיילי ציפי מחבבת במיוחד), עם שלושה חברי קהילה שעובדים בה, שענו על שאלות שנשאלו על ידי העובדים האחרים. בנוסף, התקיימו בה הרצאות ולוגו החברה נצבע בצבעי הגאווה.

הלוגו הגאה של אוברוולף

הלוגו הגאה של אוברוולף

אפספלייר ציינה את החודש הגאה בשותפות עם ארגונים חברתיים. כך, עובדי החברה קיימו פעילויות משותפות עם בני נוער מהקהילה הלהט“בית בקהילות שבהן הם פועלים ברחבי העולם, והתנדבו בהוסטלים שבהם נמצאים נערים.ות גאים.ות שנזרקו מבתיהם.ן. בישראל התקיים יריד ספרים לקידום שוויון בשיתוף עם קהילת ספרות שווה. כמו כן, אפספלייר אירחה את עברי לידר לשיחה לרגל ספר הילדים החדש שהוא מוציא.

עובדים באפספלייר מתנדבים למען נוער גאה. צילום: יח"צ

עובדים באפספלייר מתנדבים למען נוער גאה. צילום: יח"צ

רגע לפני המצעד בתל אביב, סולוטו הפיקה ליין חולצות וגופיות צבעוניות במיוחד שחולקו לעובדים. זאת, לצד ליין סיכות מיוחדות וסטיקרי גאווה עם המסר המרכזי של התא הגאה בחברה – אהבה היא אהבה. סולוטו הוציאה גם קישוטי גאווה ואוכל צבעוני, למשל ארטיקי פירות.

עובדים בחגיגת הגאווה בסולוטו. צילום: יח"צ

עובדים בחגיגת הגאווה בסולוטו. צילום: יח"צ

בסייבריזן גאים כל השנה ומקיימים פרויקטים רלוונטיים עם ארגוני קהילת הלהט"ב וגורמים נוספים. בשנה האחרונה החברה יזמה והובילה עם מיקרוסופט ישראל את המחזור הראשון של תוכנית טרנספוז, שמכשירה טרנסג'נדרים.ות להשתלבות מקצועית בעולם ההיי-טק. בתום המחזור הראשון גויס אחד המשתתפים לשורות החברה. את שבוע הגאווה היא ציינה על ידי הפקת סרטון מוזיקלי של עובדי החברה לשיר Born This Way, הרצאה בנושא קשת הזהויות מפי ג׳ונתן אלחורי ותחרויות נושאות פרסים. בתחילת השבוע קיבלו העובדים מארז של חולצת UBU לפעילות צביעת Tie-dye, כדי שתהיה להם מזכרת צבעונית מהאירוע.

החולצות והתיקים של סייבריזן. צילום: יח"צ

החולצות והתיקים של סייבריזן. צילום: יח"צ

חברת הסייבר סייברינט חגגה את אירועי הגאווה בארוחה צבעונית וחגיגית, שבה נכחו כלל עובדיה.

עובדי סלברייט, שפועלת בעלם הבינה הדיגיטלית, ציינו את החודש בקמפיין מתמשך, ששיאו היה מפגש צבעוני ושמח, עם הרצאה של דורון מדלי, שנקראת על גאווה ומוזיקה. מדלי, למי שלא זוכר.ת, כתב הרבה להיטים, בהם כמה שירים שייצגו את ישראל באירוויזיון, ובמרכזם (יחד עם סתיו בגר) את Toy של נטע ברזילי, שניצח בתחרות בליסבון ב-2018 והביא אותה לתל אביב שנה לאחר מכן. בהרצאה הוא סיפר על הזכייה, על מה הביא אותו לכתוב להיטים ועל היותו נער גאה, שיצא מהארון רק בגיל 25. כמו כן, עובדי סלברייט מהקהילה פרסמו בעמוד הפייסבוק של החברה פוסטים שבהם הם סיפרו את הסיפורים האישיים שלהם.

היוצר דורון מדלי (למעלה) עם עובדים בסלברייט בחגיגת הגאווה של החברה. צילום: ציבי נדל

היוצר דורון מדלי (למעלה) עם עובדים בסלברייט בחגיגת הגאווה של החברה. צילום: ציבי נדל

בפריון נטוורק, שפועלת בעולם הפרסום הדיגיטלי, ציינו את החודש עם שלטי גאווה ממותגים על גבי המסכים במשרדים וארטיקים בצבעי הקשת. בנוסף, הם קיימו אירוע חגיגי ברוח חודש הגאווה, שכלל אלכוהול, אוכל ופינוקים. גם הם אירחו את מדלי – לסדנת כתיבה.

החגיגה הגאה של סייברינט. צילום: יח"צ

החגיגה הגאה של סייברינט. צילום: יח"צ

בפרימטר איקס ציינו את החודש בקישוט המשרד בדגלי הגאווה, חגיגת קינוחים צבעוניים, חלוקת חולצות לעובדים עם הכיתוב PXPride# וצביעה של לוגו החברה בצבעי הגאווה.

הלוגו הגאה של ריסקיפייד

הלוגו הגאה של ריסקיפייד

עובדי ריסקיפייד שמעו הרצאה של ג'ואן ווסטנברג – מנהלת יחסי ציבור אוסטרלית עטורת הישגים, סופרת, משקיעה בחברות סטארט-אפ ואישה טרנסקסואלית, שבה היא נתנה להם טיפים איך לבטא את עצמם במקום העבודה. בנוסף, הם נהנו ממופעי דראג ומ-Happy Hour. כמו כן, עובדים להט"בים של ריסקיפייד העלו סרטון קצר לעמודים שלה ברשתות החברתיות, החברה החברה הוציאה לוגו ייחודי ורקעים לזום, המתכתבים עם החברה וכוללים את צבעי דגל הגאווה.

דגל הגאווה בכניסה למטה KLA במגדל העמק. צילום: יח"צ

דגל הגאווה בכניסה למטה KLA במגדל העמק. צילום: יח"צ

הגאווה בהיי-טק בולטת אמנם בתל אביב ובמרכז, אבל לא רק: גם באתרים של KLA ביבנה ובמגדל העמק ציינו את החודש המיוחד – הם הניפו את דגלי הגאווה בשני המקומות וקיימו שלושה אירועים. אחד מהם היה הרצאה של דייב יעקב, אמן רב־תחומי, פעיל חברתי, סופר ומשורר, שחוקר את הזהות הקווירית דרך האמנות. העובדים אף חזו בהצגה גאווה של אמא, שבה משחקת סיגל עזרא, מדריכת הורים במקצועה, כאם לבן שיצא מהארון. האירוע הפותח היה דיון בהשתתפות ויקי פלטניק, מנהלת גיוון והכלה באירופה ובישראל ב-KLA, ושירה זלמנוביץ', מנהלת רווחה ואחריות חברתית בחברה. מטרת האירוע הייתה לקיים שיחה פתוחה על הרבגוניות של הקהילה הלהט"בית, על מפגש עם הנושא במקום העבודה ועל הדרך שבה כולנו יכולים להיות שותפים לקידום אווירה מכילה ותומכת ללהט"בים.ות במקום העבודה.

שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, במפגש לחודש הגאווה שנערך במשרד. צילום: דוברות המשרד

שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, במפגש לחודש הגאווה שנערך במשרד. צילום: דוברות המשרד

לסיום, לא רק חברות היי-טק ציינו את אירועי הגאווה – אלא גם משרד הכלכלה, במפגש שנערך בהשתתפות השרה החדשה, אורנה ברביבאי, ושיזמה דקלה גרשוני, עובדת מינהל סחר חוץ במשרד, ששיתפה בסיפורה האישי. במהלך המפגש שיתפו חבר וחברה בקהילה הדתית הגאה את המשתתפים בחוויותיהם האישיות בתהליך היציאה מהארון – ד"ר רבקה רוזנר, חברת ארגון הנשים הלהטב"קיות הדתיות בת קול, ושי ברמסון, יו"ר חברותא – הומואים דתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים