ילדי אורקל ישראל בונים עיר חכמה מלגו

ילדי אורקל ישראל בונים את עיר העתיד. צילום: עזרא לוי

בעיצומו של החג התכנסו 200 ילדים והוריהם עובדי אורקל ישראל במשרדי החברה, והרכיבו יחד מיצג לגו ענק ודינאמי של עיר חכמה, שמורכב מהאתרים המפורסמים ביותר בעולם.

בונים את הטאג' מאהל מלגו. צילום: עזרא לוי

בונים את הטאג' מאהל מלגו. צילום: עזרא לוי

בין היתר, הם הרכיבו במשך כמה שעות את מגדל אייפל בפריז, את פסל החירות ובניין האמפייר סטייט בניו יורק, את הטאג' מאהל בהודו, את גשר לונדון והביג בן, את חומת סין, את אפולו 11 ועוד.

ילדי אורקל ישראל בונים את עיר העתיד. צילום: עזרא לוי

ילדי אורקל ישראל בונים את עיר העתיד. צילום: עזרא לוי

לאחר שסיימו להכין את המיצג, שתפס שטח של 14 מ"ר, הוא הפך לעיר חכמה אחת גדולה על ידי הצוות הטכנולוגי של אורקל ישראל, עם חיבור לסנסורים ולתפקודים שונים של עיר חכמה, שמאפשרים לראות בפעולה את העיר העתידית, מבוססת חיישנים ופועלת בטכנולוגיית אינטרנט של הדברים (IoT) על גבי בסיס הנתונים האוטונומי בענן של אורקל.

למשל: ריקון פחי אשפה אוטונומי, מציאת מקום חניה פנוי על פי זיהוי תמונה, תאורת רחוב חכמה, רכבת חכמה שתדע להגיע רק כשיש נוסעים בתחנה, להתריע ולבלום כשיש אדם על הפסים וכד', לעדכן בזמן אמת מתי תגיע לתחנה, ועוד. המודל כולל גם בניינים חכמים שימדדו טמפרטורה ולחות בחוץ ובפנים כדי לווסת את האקלים. כל הסנסורים מחוברים לפלטפורמת IoT, ובסיס הנתונים האוטונומי של אורקל, תוך שילוב שירותי אנליטיקה והעוזר הדיגיטלי (צ'טבוט).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ריקי

    האם ניתן לקבל מידע על הדרכת ילדים בנושאים של ערים חכמות? חג אורים שמח

אירועים קרובים