חינוך וטכנולוגיה בכנס Edutech – חלק ב'

המזכ"ל והמנכ"ל. מימין: יוסי וסרמן, מזכ"ל הסתדרות המורים, ושלמה ישי, מנכ"ל הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים

מאות מומחים, אנשי מחשוב והוראה, פקדו באחרונה את מרכז האירועים והקונגרסים אווניו בקריית שדה התעופה לרגל כנס Edutech 2016 של אנשים ומחשבים.

המשתתפים האזינו להרצאות מפי מיטב הבכירים בתחום, ובראשם מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, ויו"ר הסתדרות המורים, יוסי וסרמן. יוזם הכנס ומוביל התכנים שלו היה אורי בן ארי, נשיא קרן אתנה, שמפעילה את פרויקט מחשב לכל מורה, במסגרתו מחולקים טאבלטים לאלפי מורים מרחבי המדינה.

בין ההרצאות יכולים היו המשתתפים לסייר בדוכנים של חברות שונות שמציעות פתרונות לתחום החינוך, כגון תלת מימד ותוכנות שונות.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, למדה והחכימה – וחזרה עם תמונות.


מיכל כהן, מנכ"לית משרד החינוך, הייתה אורחת הכבוד בכנס. בתמונה היא עם אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, המובילה את תכני הכנס ביחד עם אנשים ומחשבים.

המזכ"ל והמנכ"ל. יוסי וסרמן, מזכ"ל הסתדרות המורים (מימין), כיבד את משתתפי כנס החינוך בנוכחותו ובירך את המורים. הוא הגיע לכנס עם שלמה ישי, מנכ"ל הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים, שגם השתתף בפאנל שעסק בקירוב הפריפריה למרכז באמצעות טכנולוגיה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

רוני דיין, מנהל אגף טכנולוגיות מידע במשרד החינוך, פגש בכנס את טובה צירלין, מנהלת תחום החינוך הטכנולוגי בנס, שמכשירה תלמידים ליזמות טכנולוגית, בשילוב עם לימודי מדעים ברמה גבוהה.

תלת מימד בחינוך. הביתן של מפעיל היה בין הביתנים הבולטים בכנס. היא הציגה בו חידושים בתחום התלת מימד בשירות החינוך, המאפשרים לימוד חוויתי באמצעוןת פתרון של סנסאטיב, שמיוצגת על ידה. המשתתפים צפו בחידושים האלה באמצעות משקפיים מתאימים.

לחלק א' לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים