כבוד למצטייני המחשוב! – חלק ד'

ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל, עם אות ההוקרה שהוענק לה

אולם האירועים לאגו שקק באחרונה מאות בכירים, מומחים ומצטיינים בתחומי ההיי-טק השונים. כולם הגיעו לראשון לציון על מנת להשתתף בטקס מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים – חלקם כדי לקבל את התארים והאחרים כדי לתת להם את הכבוד הראוי.

באותו מעמד חגיגי חולקו אותות הצטיינות לגופים בכירים ומובילים במשק – מחברות במגזר הפרטי ועד לגופים ממשלתיים וביטחוניים, בהם השב"כ. בזה אחר זה, עלו נציגי הגופים השונים לבימה נרגשים וקיבלו את הפרסים.

בכירים במגזר הציבורי כראש השב"כ, יורם כהן, בהופעה פומבית נדירה, ויו"ר הרשות לניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, דיברו על החשיבות והתרומה של הטכנולוגיה לחיינו, כולל לשמירה עליהם.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם רשמים ותמונות למזכרת.


ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מחזיק את אות ההוקרה שניתן לאנשי מערכות המידע של העירייה, בראשותו של גדעון גבאי. הפרויקט שזכה חסך עשרות מיליוני שקלים לעירייה, בכך שייעל את מערכת הרכש של המחשוב במערכת החינוך בעיר.


נתי אברהמי
, מנכ"ל טלדור, בהופעה פומבית ראשונה בכובע החדש שלו, מקבל אות הוקרה על השתתפות החברה במספר פרויקטים שזכו בתחרות השנה.


שי גוטמן
, מנמ"ר UPS ישראל, מברך בשם צוות האגף שבראשותו, שזכה השנה בפרסים על מצוינות ופיתוח פתרונות שמסייעים לממש את  היעדים של חברת המשלוחים הגדולה.


גם השנה סייעה EMC למספר צוותי טכנולוגיות ומחשוב במשק להצטיין ולזכות בפרסים. בתמונה: ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל, עם אות ההוקרה שהוענק לה.


נתן ברק
, מנכ"ל mPrest, מברך את הזוכים מעיריית עכו, על פרויקט שו"ב שהחברה הייתה שותפה להצלחתו. mPrest, למי שאינו זוכר, היא שותפה מרכזית בפיתוח כיפת ברזל.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים