כנס eGov – בסימן התקשוב הממשלתי; חלק ג'

נציגות משרד החינוך בביתן המשרד בכנס eGov 2015

מאות מומחים ואנשי מקצוע התכנסו באחרונה במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ל-eGov 2015 – כנס התקשוב הממשלתי השנתי של אנשים ומחשבים.

הכנס, שנערך בשיתוף פורום המנמ"רים בממשלה, עמד בסימן הטרנספורמציה הדיגיטלית, שנועדה לשדרג את שירותי הממשלה לשירותים דיגיטליים – dGov. לכן, כותרתו הייתה From eGov to dGov.

נטלו חלק באירוע מנהלי התקשוב בממשלה, מנמ"רי המשרדים ומנהלי החברות הספקיות שעובדות עם הממשלה ומסייעות לה לממש את התוכניות שלה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

צוות המרכז למיפוי ישראל הציג גם השנה את הפתרונות שפותחו ביחידה ותיקה זו, שמהווים תשתית לפיתוח שירותים יעילים יותר לאזרחים.

רשות מקרקעי ישראל (לשעבר מינהל מקרקעי ישראל) תתמודד השנה עם אתגרים רבים, במטרה לתת מענה לרפורמות בתחום הדיור שהממשלה הכריזה עליהן. המטרה בפתרונות היא לאפשר מתן שקיפות מקסימלית לרוכשי הדירות ולקצר דרמטית את תהליכי מתן אישורי הבניה.


אף לא אחד נכשל בבוחן הפתע שהציגו אנשי משרד החינוך בביתן שלהם. מי שהתעניין קיבל מידע על פעילות אגף התקשוב במשרד למען ציבור עובדי ההוראה בישראל.

הממשלה נערכת לכניסה מסיבית השנה לתחום הענן. בזק בינלאומי פרשה בתערוכה שטח תצוגה רחב, כחלק מהמיצוב שלה כשותפה בכירה לאחסון שרתי הממשלה במעבר לענן. לצד הביתן העמידה החברה שולחן ביליארד, להנאת משתתפי התערוכה. היא ביקשה להעביר כך את המסר לפיו הימורים זה טוב למשחקים אבל לא כאשר מחליטים לעבור לענן.

SeeHR היא חברה בת של See Security, בבעלות אבי ויסמן. החברה ניצלה את הכנס לגיוס עובדים בתחום ההתמחות שלה – אבטחת מידע וסייבר, בו היא מעניקה שירותים גם למגזר הממשלתי-ציבורי.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים