בא לבקר במאורת הנמר

אלישע ינאי, עד לא מכבר יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה. צילום: פלי הנמר

לפני ימים אחדים ביקר במאורת הנמר אלישע ינאי, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה והבעלים של ביפר תקשורת. ינאי ממתין בקוצר רוח לתוצאות הבחירות. הוא מתכוון להגיש לממשלה שתיבחר (הוא  מדגיש – כל ממשלה) מסמך עקרונות שכולל את הדברים המרכזיים שענף ההיי-טק זקוק להם בדחיפות. הנושא המרכזי עליו
הוא חוזר ומדבר כמעט מעל כל במה, שהממשלה תעודד את קרנות הפנסיה להגדיל את מעורבותן בענף ההיי-טק. "יש למדינת ישראל טריליון שקלים שנמצאים בקרנות הפנסיה והגופים המוסדיים, שהם כספים של כל אזרחי מדינת ישראל, ואין סיבה שהם לא ישקיעו בהיי טק, ולא רק בנדל"ן", אמר.

בנוסף, מתכונן ינאי לבקש מהממשלה שתסייע הן בחקיקה והן בתוכניות שונות, שיעודדו מעסיקים לקבל לעבודה מנהלים בהיי-טק, מעל גיל 45. "לא ייתכן שמצד אחד, מנהלי החברות יזעקו שיש מחסור בעובדים, בשעה שבשוק יש מאות אנשים מוכשרים, מהנדסים ומנהלים בעלי נסיון, שכל חטאם הוא שעברו את גיל 45", ציין.

ינאי נבחר לתפקיד יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה לפני שלוש שנים והחליף את יהודה זיסאפל. זוהי הפעם השנייה שינאי נבחר לתפקיד זה, לאחר ששימש כיו"ר האיגוד בין השנים 2003-2007 . ינאי מוביל את האיגוד יחד עם המנכ"ל, שלמה וקס.

איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה מאגד כ-300 חברות שעוסקות בתחומי האלקטרוניקה, מוליכים למחצה, תקשורת, אלקטרו-אופטיקה, מכשור רפואי, מערכות ביטחוניות ובתי תוכנה. בין חברי האיגוד נמצאים חברות פרטיות, ציבוריות, ממשלתיות ורב לאומיות.

בא לבקר במאורת הנמר: אלישע ינאי, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה

בא לבקר במאורת הנמר: אלישע ינאי, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    כעובד לשעבר במוטורולה מה שאהבתי אצל אלישע ינאי זו האופטימיות שלו. רק חבל שהוא לא ניתב את האופטימיות הזו להשאיר את המפעל בערד בידי מוטורולה ולא השכיל להגדיל את נפח הפעילות. הוא יטען כמובן שהמכירה לא נעשתה בתקופתו אלא בתקופת שמעון דיק המנכ"ל הנוכחי אבל מהיכרותי את החברה לא יתכן שמפעל בסדר גודל כזה עפ נפח פעילות כזו ימכר תוך כמה חודשים. זו אסטרטגיה שנבנית במהלך תקופה ארוכה שהחלה עוד בתקופתו.

אירועים קרובים