הסטארט-אפ היומי: תופין – הרשות המחוקקת בארגון

שני מתכנתים בכירים לשעבר בצ'ק פוינט, מציעים תוסף תוכנה חדש שמתממשק למערכת ניהול האבטחה שפיתחו, מנתח את התעבורה ברשת הארגונית ומחולל סדרת חוקי פיירוול

05/07/2009 14:54

חברת הסטארט-אפ תופין טכנולוגיות (Tufin Technologies), שנוסדה על רובי כיטוב וראובן הריסון – שני מתכנתים בכירים לשעבר בצ'ק פוינט, מפתחת פתרונות לניהול תשתיות אבטחת המידע ורשתות בארגונים. החברה, שפועלת מרמת-גן, הודיעה באחרונה על פיתוח תוסף תוכנה המאפשר למנהלי אבטחת מידע לייצר מדיניות על סמך ניתוח אוטומטי של התעבורה ברשת הארגונית. תוסף התוכנה החדש, הנקרא APG (ר"ת Automatic Policy Generator), מתממשק למערכת ניהול האבטחה הקיימת של תופין – SecureTrack, מנתח את התעבורה ברשת הארגונית, ומחולל סדרת חוקי פיירוול על פי המיפוי שבוצע ברשת הארגונית. תופין, שנהנית מהשקעת הון סיכון של קרן קטליסט ומעסיקה 42 עובדים, השיקה את המוצר בוועידת אבטחת המידע של גרטנר בוושינגטון.

לדברי רובי כיטוב, מנכ"ל תופין, "מדובר ברכיב טכנולוגי שמאפשר פריצת דרך בטכניקה שהיתה נהוגה ב-15 השנים האחרונות לבניית חוקי פיירוול, וכעת אנו הופכים את הקערה על פיה ומציעים טכנולוגיה שבה מערכות ניהול אבטחת המידע של תופין ממליצות מהי מדיניות אבטחת המידע האופטימלית ביותר ברשתות שבהן לא היה עד כה פיירוול, בהתאם לדרישות ולהתנהלות כל ארגון".

לדברי אנשי תופין, רכיב ה-APG החדש יסייע רבות בשילוב של פיירוול חדש מתוצרת כל יצרן שהוא, לתוך מקטע רשת שאינו ממוגן כלל, וזאת ללא סכנת נפילות רשת ואיבוד נתונים. כמו כן, מסייע ה-APG לביטול חוקי אבטחת מידע "מקלים", שהינם רחבים מדי עבור הפיירוול הארגוני ועלולים לאפשר לגורמים בלתי רצויים גישה לרשת. זאת, על ידי הזנת כתובות ושירותי רשת ממשיים במקום אובייקטים המוגדרים כ-"Any/All".

בחודשים האחרונים הכריזה תופין על מספר הצלחות, עסקיות וטכנולוגיות, ביניהן הקמת ברית טכנולוגית פתוחה ושיתוף פעולה טכנולוגי עם ענקיות אבטחת המידע והתקשורת הבינלאומיות Blue Coat, פורטינט ו-F5, בהמשך לשיתופי הפעולה הקיימים עם צ'ק פוינט, ג'וניפר וסיסקו. בנוסף, הודיעה תופין, כי היא משלימה שנה רביעית ברציפות של תזרים מזומנים חיובי והודיעה על גידול מהיר בבסיס לקוחותיה, שכבר עבר את 300 הלקוחות הארגונים.

עוד הודיעה החברה, כי בשנת 2008 שילשה את מכירותיה לעומת שנת 2007, ופתחה סניפים בחוף המזרחי ובחוף המערבי של ארצות הברית וכן משרדים חדשים בהולנד ואיטליה. גם מערך ההפצה של תופין הורחב במהלך השנה האחרונה, וחוזי הפצה חדשים נחתמו עם חברות, כגון Dimension Data ו-Computerlinks באירופה, ו-AccessIT Group, Accuvant, Akibia, Cadre, CipherTechs ו-Nexum בארצות הברית.

הערות והצעות למדור ניתן למסור בכתובת הדוא"ל הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים